Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Indlæg af Jacob »

For f***s sake! 

Det virker som om alt gear jeg får i hænderne går i udu med det samme for tiden - Nå.

Aggressioner til side, så har bridge-pickuppen på min tele besluttet sig for at hyle og skrige som en stukket gris, når der ryger lidt gain på, og det er der jo ikke meget sjov ved. 

Jeg ved at nogle herinde nok bare ville fyre op for gryden i køkkenet og klare sådan en omgang selv, men kender jeg mig selv ret, ender jeg bare med en død pickup, støbt i 2 liter størknet voks.

Hvem kan hurtigst fikse det i København eller omegn? Skal man bare have fat i 4sounds værksted, eller er der bedre/billigere muligheder, som jeg ikke kender til? 

På forhånd tak !

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Indlæg af Sasha »

Har du prøvet at høre Lars Vad, om det er noget, han gør det i?

http://vad-amps.dk/

Jeg ved da, at han på et tidspunkt eksperimenterede lidt med at lave sine egne pickupper. Så mon ikke han har grejet til det?
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Indlæg af Rasmus »

Hvis ikke Lars gør det, så gør Solle det!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Indlæg af Jacob »

Sasha skrev: Har du prøvet at høre Lars Vad, om det er noget, han gør det i?

http://vad-amps.dk/

Jeg ved da, at han på et tidspunkt eksperimenterede lidt med at lave sine egne pickupper. Så mon ikke han har grejet til det?
Nej, jeg havde ikke lige overvejet Lars, men prøver da lige at høre, om ikke det er noget han kan klare. Tak !

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Mikrofonisk bridge-pu - Hvem kan fikse i Kbh??

Indlæg af Jacob »

Rasmus skrev: Hvis ikke Lars gør det, så gør Solle det!
Argh, jamen så er det da stedet - han fiksede selvsamme pickup for ikke så længe siden, da tråden var knækket helt ude ved loddeøjerne. Nu kan han så få lov at lege med den igen  :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen