Analogman Comprossor - mærkelig støj

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Analogman Comprossor - mærkelig støj

Indlæg af Smittefar »

Hey - Jeg har netop i går anskaffet mig Analogmans Ross-klon. Den lyder rigtig godt, men den har et højst besynderligt støj-problem

Den støjer helt vildt, men jeg kan få støjen til at gå væk ved at holde hånden (eller foden) hen over den i en bestemt vinkel og afstand. Jeg skal nok optage noget video og lyd af det, men det kan først blive i aften.

Jeg kører den på 12V fra en Cioks Adam strømforsyning med isolerede outputs. Pedalen sidder efter en lang række true bypass pedaler, og der sidder en TS-808 lige efter comprosseren.

Comprossoren står præcist samme sted som min gamle Carl Martin Comp - Den står oven på min stikdåse, men jeg mener ikke, der sidder nogen adaptere i stikdåsen. Alle pedaler får strøm fra boardets to strømforsyninger, der står helt andre steder.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Analogman Comprossor - mærkelig støj

Indlæg af Smittefar »

Nå, her til aften kunne jeg ikke genskabe problemet - så ikke alene er det underligt, det er også periodisk - AAAARRRRGGGGHHH
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Analogman Comprossor - mærkelig støj

Indlæg af Michael Vajhøj »

Periodiske fejl er de bedste fejl... Eller... :-/
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Analogman Comprossor - mærkelig støj

Indlæg af Smittefar »

Den har spillet upåklageligt de sidste par dage, nu kommer den med i øvelokalet, så må vi se.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Analogman Comprossor - mærkelig støj

Indlæg af Smittefar »

Fik jeg i øvrigt skrevet, at den lyder vanvittig godt.
Hvor min elskede Carl Martin kompressor blidt masserer signalet, tager den her virkelig fat, men det er altså bare en umådeligt smuk (80er) lyd, der kommer ud af det.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen