Remote skift af Analogman ardx20

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kingston
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

Remote skift af Analogman ardx20

Indlæg af kingston »

Hej

Jeg har en analogman ardx20 delay pedal, som er en dual delay. Den bruger jeg sammen med en Gigrig G2 loop switcher, som også giver mulighed for at skifte kanal (via trs jack)

Jeg vil gerne kunne skifte mellem delay A og B med G2, men det kræver at pedalen modificeres med en udgang til dette. 
På analogmans hjemmeside kan jeg se at de udfører denne mod, så det kan lade sig gøre. 

Er det nødvendigt at sende pedal til analogman (både dyrt i fragt og tid), eller vil jeg kunne finde en lokal der kan hjælpe. 

Jeg forestiller mig (sikkert temmelig naivt), at det "bare" er at montere jack-udgang i chassis og så lodde to ledning på den nuværende skiftekontakt. Hvis man da bare liiige har den fornødne viden og kunnen.
Last edited by kingston 8 years ago, edited 1 time in total.

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Remote skift af Analogman ardx20

Indlæg af Lund »

Hvor bor du i landet? Der er sikkert flere der kan klare den slags så det bedste ville være en tæt på.

kingston
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Remote skift af Analogman ardx20

Indlæg af kingston »

Lund skrev: Hvor bor du i landet? Der er sikkert flere der kan klare den slags så det bedste ville være en tæt på.
Jeg bor i Århus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen