Øve-programmer ?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
PeterMJ
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

Øve-programmer ?

Indlæg af PeterMJ »

Hep alle


Skal til at kaste mig ud i at lytte en ny håndfuld numre af, hvor der er masser af forskellige guitar-elementer, der skal lyttes af.

Er der mon nogen, der kender til fede programmer (til Mac), der gør skidtet nemmere? 
Jeg tænker tempo-sænkning uden pitch-regulering, nemme måder at isolere forskellige passager, evt. isolere guitarspor ?

Jeg arbejder pt. i Logic/Guitar Rig med ovenstående, men tænkte, at der måske var hurtigere løsninger/guldkorn at finde på det store Interwebs...?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Øve-programmer ?

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror ikke, du finder noget, der er meget bedre end logic. Det kan i hvert fald både justere tempoet uden at skifte pitch og loope passager i det uendelige.
Modded guitars were crap right out of the factory

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Øve-programmer ?

Indlæg af Vinta »

PeterMJ skrev: Hep alle


Skal til at kaste mig ud i at lytte en ny håndfuld numre af, hvor der er masser af forskellige guitar-elementer, der skal lyttes af.

Er der mon nogen, der kender til fede programmer (til Mac), der gør skidtet nemmere? 
Jeg tænker tempo-sænkning uden pitch-regulering, nemme måder at isolere forskellige passager, evt. isolere guitarspor ?

Jeg arbejder pt. i Logic/Guitar Rig med ovenstående, men tænkte, at der måske var hurtigere løsninger/guldkorn at finde på det store Interwebs...?
Riffstation skulle give mulighed for bl.a. at isolere guitar eller andre instrumenter, har dog kun kun prøvet deres online version, som aflytter akkorder for en. Det gør den faktisk ok godt, dog med de sædvanlige efter justeringer

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen