Sjove annoncer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Jah, man gør jo, hvad man kan, for at hjælpe de stakkels Tjøwenhawnere. Det er bare ikke altid, at de lige helt fanger det... :-)[/quote]

Tjøwenhawner er for mit vedkommede nok en anelse misvisende, idet jeg har boet godt halvdelen af mit liv i og omkring Langå, Kronjyllands Las Vegas :-) Det lange ophold i Hovedlandet kan nok også spores i mit sprog. I hvert fald er der ingen københavnere, der tror på, at jeg faktisk er født i hovedstaden, og her på kanalen bliver man altså kaldt københavner af de andre jyder. Det må være sådan, den grimme ælling havde det i eventyret. Nu starter jeg fandeme et bluesband.[/quote]

Jeg mener at der må være god basis for en god gang dystemule-blues efter en opvækst i en by hvor alle har stået på en perron i regnvejr, og bare ville væk..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Jah, man gør jo, hvad man kan, for at hjælpe de stakkels Tjøwenhawnere. Det er bare ikke altid, at de lige helt fanger det... :-)[/quote]

Tjøwenhawner er for mit vedkommede nok en anelse misvisende, idet jeg har boet godt halvdelen af mit liv i og omkring Langå, Kronjyllands Las Vegas :-) Det lange ophold i Hovedlandet kan nok også spores i mit sprog. I hvert fald er der ingen københavnere, der tror på, at jeg faktisk er født i hovedstaden, og her på kanalen bliver man altså kaldt københavner af de andre jyder. Det må være sådan, den grimme ælling havde det i eventyret. Nu starter jeg fandeme et bluesband.[/quote]

Der er stadig håb, kan jeg høre. Udmærket.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Jah, man gør jo, hvad man kan, for at hjælpe de stakkels Tjøwenhawnere. Det er bare ikke altid, at de lige helt fanger det... :-)[/quote]

Tjøwenhawner er for mit vedkommede nok en anelse misvisende, idet jeg har boet godt halvdelen af mit liv i og omkring Langå, Kronjyllands Las Vegas :-) Det lange ophold i Hovedlandet kan nok også spores i mit sprog. I hvert fald er der ingen københavnere, der tror på, at jeg faktisk er født i hovedstaden, og her på kanalen bliver man altså kaldt københavner af de andre jyder. Det må være sådan, den grimme ælling havde det i eventyret. Nu starter jeg fandeme et bluesband.[/quote]

Bare vent du..., en tur til Las Vegas skal nok give dig en injektion af bonderøv... jeg har ihvertfald tanket nok bonderøv op her på Danmarks Manhatten.[/quote]

Jep. Jeg skal en tur til Løkken i morgen. Er det ikke en slags forstad til Færøerne? Derefter til Langå. Jeg vender tilbage til øen som en knækket mand, er jeg sikker på.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"][quote="Telemaster"][quote="Sasha"]Jah, man gør jo, hvad man kan, for at hjælpe de stakkels Tjøwenhawnere. Det er bare ikke altid, at de lige helt fanger det... :-)[/quote]

Tjøwenhawner er for mit vedkommede nok en anelse misvisende, idet jeg har boet godt halvdelen af mit liv i og omkring Langå, Kronjyllands Las Vegas :-) Det lange ophold i Hovedlandet kan nok også spores i mit sprog. I hvert fald er der ingen københavnere, der tror på, at jeg faktisk er født i hovedstaden, og her på kanalen bliver man altså kaldt københavner af de andre jyder. Det må være sådan, den grimme ælling havde det i eventyret. Nu starter jeg fandeme et bluesband.[/quote]

Jeg mener at der må være god basis for en god gang dystemule-blues efter en opvækst i en by hvor alle har stået på en perron i regnvejr, og bare ville væk..[/quote]

Netop. Selv stod jeg der i omkring 15 år. Så bliver tilværelsens dybde uhyre nærværende.
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Loomer »

Jeg er fra Falster. Stop med at tude.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af IkkeMig »

Hvorfor snakker i som om der er en by ved Langå station?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"]Jeg er fra Falster. Stop med at tude.[/quote]

Godwin's 2. lov, lige der.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]Hvorfor snakker i som om der er en by ved Langå station?[/quote]


Du er vist den første, der har brugt det udtryk siden kommunesammenlægningen.
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"]quote="MacG"quote="Telemaster"quote="Sasha"Jah, man gør jo, hvad man kan, for at hjælpe de stakkels Tjøwenhawnere. Det er bare ikke altid, at de lige helt fanger det... :-)/quote

Tjøwenhawner er for mit vedkommede nok en anelse misvisende, idet jeg har boet godt halvdelen af mit liv i og omkring Langå, Kronjyllands Las Vegas :-) Det lange ophold i Hovedlandet kan nok også spores i mit sprog. I hvert fald er der ingen københavnere, der tror på, at jeg faktisk er født i hovedstaden, og her på kanalen bliver man altså kaldt københavner af de andre jyder. Det må være sådan, den grimme ælling havde det i eventyret. Nu starter jeg fandeme et bluesband.[/quote]

Jeg mener at der må være god basis for en god gang dystemule-blues efter en opvækst i en by hvor alle har stået på en perron i regnvejr, og bare ville væk..[/quote]

Netop. Selv stod jeg der i omkring 15 år. Så bliver tilværelsens dybde uhyre nærværende.[/quote]

Jeg kommer fra Frederikshavn. Det er på alle måder en endestation. Et skidt sted at starte... One way out..

[youtube]frQU2dTg5p4[/youtube]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"]
Jeg kommer fra Frederikshavn. Det er på alle måder en endestation. Et skidt sted at starte... One way out..

[youtube]frQU2dTg5p4[/youtube][/quote]

Du vinder. Selv den sande historie om, hvordan jeg ind imellem kom for sent til første lektion i gymnasiet, fordi bussen måtte holde tilbage for køer, der skulle over vejen, kan ikke hamle op med Frederikshavn.
So many assholes, so few bullets

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Plexi »

Var det noget med en brugt Kramer 80´er kopi, lavet af Mørch til 32500 ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-moerch-custo ... erch-custo ... -84578097/</a><!-- m --> :thumbup:
Den kan ovenikøbet være meget "kraftig Gibson-aktig" i lyden om man vil + "strat-lyd".

Jeg er sikker på at Johnny Mørch laver fede guitarer. Men de der priser som folk forlanger for deres brugte Mørch´s er totalt urealistiske i disse tider.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Sjove annoncer

Indlæg af Odgaard »

Den har vel ikke engang kostet så meget fra ny.

send fra en smart telefon

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="MacG"]
Jeg kommer fra Frederikshavn. Det er på alle måder en endestation. Et skidt sted at starte... One way out..

[youtube]frQU2dTg5p4[/youtube][/quote]

Du vinder. Selv den sande historie om, hvordan jeg ind imellem kom for sent til første lektion i gymnasiet, fordi bussen måtte holde tilbage for køer, der skulle over vejen, kan ikke hamle op med Frederikshavn.[/quote]

Og jeg vil så heller ikke nævne de timer i gymnasiet jeg ikke kom til fordi jeg var ude fiske fra Strandby...

Men se her: Til inspiration til dit "Long Creek DüsterMoole Blooze Band:

http://www.dr.dk/Nyheder/Billedserier/2 ... 181400.htm

Sometimes it snows in...July..! :crazy:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Smittefar »

[quote="Plexi"]Var det noget med en brugt Kramer 80´er kopi, lavet af Mørch til 32500 ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-moerch-custo ... erch-custo ... -84578097/</a><!-- m --> :thumbup:
Den kan ovenikøbet være meget "kraftig Gibson-aktig" i lyden om man vil + "strat-lyd".

Jeg er sikker på at Johnny Mørch laver fede guitarer. Men de der priser som folk forlanger for deres brugte Mørch´s er totalt urealistiske i disse tider.[/quote]

Jeez - Det er godt nok optimistisk - Jeg endte med at måtte sælge min Mørch Tele for 8500 og et par pedaler - jeg vil påstå, at min tele var væsentligt mere eftertragtet på brugtmarkedet end den der firserfræser.
Modded guitars were crap right out of the factory

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af morfarpåsofaen »

[quote="Smittefar"][quote="Plexi"]Var det noget med en brugt Kramer 80´er kopi, lavet af Mørch til 32500 ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-moerch-custo ... erch-custo ... -84578097/</a><!-- m --> :thumbup:
Den kan ovenikøbet være meget "kraftig Gibson-aktig" i lyden om man vil + "strat-lyd".

Jeg er sikker på at Johnny Mørch laver fede guitarer. Men de der priser som folk forlanger for deres brugte Mørch´s er totalt urealistiske i disse tider.[/quote]

Jeez - Det er godt nok optimistisk - Jeg endte med at måtte sælge min Mørch Tele for 8500 og et par pedaler - jeg vil påstå, at min tele var væsentligt mere eftertragtet på brugtmarkedet end den der firserfræser.[/quote]
Med det pressede brugt marked, er der ligesom opstået en selvforstærkende effekt - hvor sælgere hele tiden refererer til hvad "tingene ellers er til salg for", og ikke hvad tingene bliver solgt for. Jeg tror ofte der er stor forskel. Synes faktisk det er blevet værre efter at der ikke rigtigt er gang i brugt salget. Prøv bare at se hvor mange annoncer der hænger måned efter måned - jeg fatter ikke folk gider. Drømmer man om noget andet grej, så arbejd dog et par timer ekstra, lav en god pris med hurtig handel, accepter tabet og kom videre i livet. ;) Måske det bare er mig.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Sasha »

[quote="Plexi"]Var det noget med en brugt Kramer 80´er kopi, lavet af Mørch til 32500 ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-moerch-custo ... erch-custo ... -84578097/</a><!-- m --> :thumbup:
Den kan ovenikøbet være meget "kraftig Gibson-aktig" i lyden om man vil + "strat-lyd".

Jeg er sikker på at Johnny Mørch laver fede guitarer. Men de der priser som folk forlanger for deres brugte Mørch´s er totalt urealistiske i disse tider.[/quote]

Det må være det dér vintage, der gør det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Loomer »

Eller også er manden bare ligeglad med det der "virkelighed", tangerende til jubelidiot evt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Sasha »

Joh...

Men nu har det dér virkelighed og det dér vintage heller ikke altid så meget med hinanden at gøre... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sjove annoncer

Indlæg af Plexi »

[quote="Smittefar"][quote="Plexi"]Var det noget med en brugt Kramer 80´er kopi, lavet af Mørch til 32500 ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-moerch-custo ... erch-custo ... -84578097/</a><!-- m --> :thumbup:
Den kan ovenikøbet være meget "kraftig Gibson-aktig" i lyden om man vil + "strat-lyd".

Jeg er sikker på at Johnny Mørch laver fede guitarer. Men de der priser som folk forlanger for deres brugte Mørch´s er totalt urealistiske i disse tider.[/quote]

Jeez - Det er godt nok optimistisk - Jeg endte med at måtte sælge min Mørch Tele for 8500 og et par pedaler - jeg vil påstå, at min tele var væsentligt mere eftertragtet på brugtmarkedet end den der firserfræser.[/quote]

Ja jeg ville nok ikke give 8500 for den guitar. Jeg tror at hvis man skal have sig en custom guitar fra et mindre firma/guitarbygger idag, så skal man være 100 % sikker i det man vil have, og være indstillet på at det er en guitar for livet. Hvis guitaren ikke lige hedder Gibson, Fender, Martin så vil man ved brugtslag miste en masse penge, ikke pga kvalitet, men pga at guitarister er nogle mærkevaretøser. Selv etablerede mærker som Suhr og PRS bliver solgt med store afslag, hvilket jo er tosset. Men en vare er som bekendt ikke mere værd end nogen vil give for den.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen