Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Indlæg af Stevi »

I modsætning til hvad mange ellers gik og troede, var tingene ikke blevet så avancerede i det 21. århundrede. Ting blev ikke fabrikeret i transparante materialer og alle elektriske dimser var ikke erstattet af digital pseudo-mekanik. Tværtimod blev f.eks. guitarboards stadig sammensat på den gammeldags måde. Dog lige med undtagelse af at man åbenbart på det tidspunkt havde udstyret en del husholdninger med en slags mini-mennesker som assisterede folk. Lige dén teknologi var dog langt fra perfekt, og det var begrænset hvor meget hjælp den egentlig var til.

Billede
Billede

Billede
Billede
Last edited by Stevi 7 years ago, edited 1 time in total.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Indlæg af Smittefar »

Hahaaaa I love it, og det ser pænt og old School ud.
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Indlæg af Stevi »

Ja, der er ikke rigtig nogen presets eller noget :-D Men det lyder godt. Jeg er dog stået af rør-vognen og har købt en gammel Peavey Bandit som jeg synes lyder virkeligt fedt. Jeg er ked af at jeg ikke har prøvet den noget før; det havde sparet mig for en masse penge...!
See you in heaven if you make the list

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Indlæg af Rasmus »

Der er jo plads til mange flere pedaler! Det kan blive meget strammere! 

Jeg kan godt se idéen i at have DIP switchene til at vende opad på din strømforsyning, men er det ikke lidt "uansvarligt", hvis man nu kommer til at prikke dem den forkerte vej med et jackkabel, eller et sugerør eller lignende. 

Sød hjælper, har selv en af slagsen, men anvendeligheden er tvivlsom. Min insisterer på at køre ind i mine pedaler på sin motorbølle og kigge forundret på mig. 

Da jeg forleden var ved at rydde mine pedaler væk hjemme i stuen greb han fluks min EHX holy grail, krammede den og råbte "MIIIIIIN", og løb ud af stuen. 

:s

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Boardbygning i det 21. århundrede - as it really went down....

Indlæg af Stevi »

Rasmus skrev: Der er jo plads til mange flere pedaler! Det kan blive meget strammere! 
Det er rigtigt, men jeg har ikke rigtig brug for flere... Less is more, hvis man da kan tale om dét med 3 drives på det samme board... :-D
Rasmus skrev: Jeg kan godt se idéen i at have DIP switchene til at vende opad på din strømforsyning, men er det ikke lidt "uansvarligt", hvis man nu kommer til at prikke dem den forkerte vej med et jackkabel, eller et sugerør eller lignende. 
God pointe, det har jeg ikke tænkt over. Men nu begrænser effekten af skiftet sig fra 9 til 12 volt. Det kan de fleste pedaler vel håndtere. Eller hvad?
Rasmus skrev: Sød hjælper, har selv en af slagsen, men anvendeligheden er tvivlsom. Min insisterer på at køre ind i mine pedaler på sin motorbølle og kigge forundret på mig. 

Da jeg forleden var ved at rydde mine pedaler væk hjemme i stuen greb han fluks min EHX holy grail, krammede den og råbte "MIIIIIIN", og løb ud af stuen. 

:s
Det er det vi kalder 'my precious' hjemme hos os. Det er lidt vildt så tidligt den der ejerskabsfølelse indtræffer :-D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen