AC-30... igen.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

AC-30... igen.

Indlæg af Lasse H »

Hej

Jeg er begyndt af savne noget VOX-agtigt igen, efter jeg har solgt mine Tophat forstærkere. Hvad har folk prøvet af fede forstærkere i denne kategori? Er det tosset at arbejde i en gamle VOX?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: AC-30... igen.

Indlæg af Sasha »

Det kommer måske lidt an på, hvad man helt specifikt mener med "arbejde i"..?   ;)

Men hvis det er lyden af en Vox, man er ude efter, er en velkørende Vox da slet ikke noget dårligt bud på noget, der kan levere dette...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: AC-30... igen.

Indlæg af Rasmus »

Jeg har en 64' med blå enheder uden TB og en 65' med grå enheder med TB. De er fede på hver deres måde. 
Det er som om der er en smule mere mad i sig end de nyere. 

De blå comper imo lidt mere end de grå, som til gengæld har lidt mere headroom. 

Har brugt ca. 2000kr i vedligeholdelse og rør på 65'eren og har haft den i 4år! 

Det er ikke voldsomt i mine øjne. 
Den anden har ikke haft brug for noget siden jeg købte den.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: AC-30... igen.

Indlæg af Telemaster »

Jeg synes faktisk, at langt de fleste AC30 lyder rigtig godt og meget "Vox'et". Jeg har haft nogle forskellige selv og også lånt et par stykker i tidens løb, og selvom de har været ret forskellige, har de alligevel alle sammen haft det der, som Vox gør skidegodt. 

Hvis du har mod på at tegne lidt uden for stregerne, så har jeg en Orange Combo til salg, der har en del til fælles med en AC30, men som også kan en del mere. Du kan skyde mig en PM, hvis du har lyst til at prøve den en dag.
So many assholes, so few bullets

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: AC-30... igen.

Indlæg af Snake Boots »

Rasmus skrev: ...

Har brugt ca. 2000kr i vedligeholdelse og rør på 65'eren og har haft den i 4år! 

Det er ikke voldsomt i mine øjne. 
Den anden har ikke haft brug for noget siden jeg købte den.
Det siger enten noget om Vox-forstærkernes driftssikkerhed eller noget om hvor lang listen er af forstærkere, du skal rotere igennem, før turen igen kommer til at plugge i en af Vox-fætrene.  ;)
Last edited by Snake Boots 8 years ago, edited 1 time in total.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen