Balalaika - forhandlere og muligheder?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Simon Helm-Petersen
Himmelhund
Indlæg: 4
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Balalaika - forhandlere og muligheder?

Indlæg af Simon Helm-Petersen »

Da det er begyndt at gå bedre og bedre for mit bandprojekt (Orkestr Partisanski) er jeg begyndt at se mig om efter at udskifte min balalaika.

Ind til videre, har jeg klaret mig med en 300 kr Balalaika, som godt nok har autenticiteten med sig (den er købt som souvenir engang i 80'erne), men lyden lader meget tilbage at ønske, og når man er på scenen er den lille 'clip-on-mic' ikke verdens mest stabile samarbejdspartner - særligt ikke når man skal danse rundt.

SÅ: Jeg er begyndt at lede efter gode alternativer. Som jeg kan se, har Thomann et par forskellige modeller som ser ganske hæderlige ud. Ingen af dem har dog som udgangspunkt nogen form for pickup.
Spørgsmålet er: Er der nogen Gearfreaks der har kendskab til forhandlere af balalaika'er i DK? Hvem ville være smarte at kontakte med hensyn til at få sat pickup i en evt. thomann balalaika? Kan man finde en type pickup man relativt nemt selv kan installere? (Jeg har hænderne rimeligt skruet på og har en del værktøj til rådighed)

Jeg håber i har et par gode bud (Jeres svar er meget sjovere læsning end specialeskrivning :) )

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen