SD Blackout singlecoil m/ støj

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

SD Blackout singlecoil m/ støj

Indlæg af CobraPizza »

Jeg har smidt et sæt Seymour Duncan Blackouts i en Warmoth strat (ja hurra tænkte jeg selv, som glad brugere af blackouts)
MEN MEN MEN! Lykken varede ikke længe da jeg så smed den over forstærkeren.. selv med Noise Suppresor, var der støj, der dog blev temmelig svag ved at sætte en fod på en af mine pedaler med metal chassis.. Da de er aktive, og jeg for 4. gang har skilt møget ad, for at tjekke mine lodninger igennem, og der er intet jeg kan sætte en finger på.. jeg har også skiftet 5-way switchen, og den brummer stadig.. Det burde ikke hjælpe at skærme eller for den sags lodde jord på (jeg kan ikke lige overskue konsekvenserne hvis jeg lodder jord på et aktivt system?). Den eneste afvigelse fra SD's diagram var at jeg er overbevist om at de har sendt to vol og et tone pot, istedet for det omvendte..

Forslag modtages med kyshånd

PS. nogle der kan give tips til at lodde på potmetre, for det dræber min tålmodighed at gøre det..?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: SD Blackout singlecoil m/ støj

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"]
PS. nogle der kan give tips til at lodde på potmetre, for det dræber min tålmodighed at gøre det..?[/quote]


Går ud fra at du mener, når man lodder direkte på "huset" af potmeteret?

I så fald er der et godt råd her.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: SD Blackout singlecoil m/ støj

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"]
PS. nogle der kan give tips til at lodde på potmetre, for det dræber min tålmodighed at gøre det..?[/quote]


Går ud fra at du mener, når man lodder direkte på "huset" af potmeteret?

I så fald er der et godt råd her.[/quote]

Ja, det var det jeg mente :D Og tak
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen