aria pro II info?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
fenr1swolf
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

aria pro II info?

Indlæg af fenr1swolf »

Hej,

Jeg har for nyligt købt en Aria Pro II bas af en flink fyr fra næstved, men jeg har lidt svært ved at kunne identificere den. Sælger viste heller ikke så meget om den, så jeg tænke der måske var nogle af jer der vidste noget. Den ser således ud:

Billede

Billede

Billede

Billede


Serienr er S6053916 og den er lavet i korea. Jeg tænker at serienr. betyder at det er en 96'er. Den har aktiv elektronik, men jeg synes det er vanskeligt at regne ud præcis hvilket potmeter der gør hvad. Øverst/forrest er volume i hvert fald, for det er den eneste der kan dræbe output fuldstændigt. De andre har forskellige grader af tone/volume agtig effekt, og det virker lidt som om at øverst/bagerst ikke gør meget andet end at skrue op og ned på støj på signalet. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

cheers,

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: aria pro II info?

Indlæg af Johannes »

Havde selv en Aria Pro II. Bas dog fra Japan. Fandt heller aldrig ud af hvad den aktive elektronik gjorde så den blev solgt

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: aria pro II info?

Indlæg af hrlarsen »

Hej Fenriswolf

Med mindre der er lavet andet, vil jeg mene at det er Volume, Balance mellem pickups, Bass, Treble

mvh

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen