Yamaha Revstar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Yamaha Revstar

Indlæg af sørendybdal »

Er der nogen, der ved noget om Yamahas Revstar-serie? Guitaristen i Velvet Volume spillede på et par stykker af disse guitarer på Northside, og det lød umiddelbart ret fedt til den genre.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Yamaha Revstar

Indlæg af Lasse H »

For ca. en måned siden købte jeg en RS 502T. Jeg synes, der er et virkelig godt forhold mellem pris og kvalitet på de modeller, jeg har prøvet!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Yamaha Revstar

Indlæg af Sasha »

Dømt ud fra de par stykker, jeg har prøvet, er jeg umiddelbart enig med Lasse, selv om det slet ikke er "My kinda banjo".

Men ud fra det ellers så udmærkede århusianske ungdomsorkesters materielvalg kan man så også udlede, at sådan en Ampeg er en fed rock-forstærker, oder?  ;)
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Yamaha Revstar

Indlæg af sørendybdal »

Ja, man må sige, at der kom ret godt med vitaminer ud af den lille combo, hun spillede på ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Yamaha Revstar

Indlæg af Sasha »

Joh, men nu har jeg rent faktisk haft sådan en Ampeg og ville ikke tøve med at betegne den som ét af de mest håb- og karakterløse bud på en forstærker, jeg kan mindes. Og det indtryk skal der altså mere end tre overgennemsnitligt talentfulde gymnasiepiger fra Århus til at lave om på.

;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Yamaha Revstar

Indlæg af Kallum »

Jeg har ikke prøvet den omtalte model, men synes generelt de yamaha guitarer jeg har haft mellem hænderne, virker som no-nonsense god kvalitet uden dikkedarer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen