Højttaler skruer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Højttaler skruer

Indlæg af Dannyboy »

Heysan

Jeg satte jo så lige fire højttalere i mit kabinet i aftes, men jeg mangler fire skruer, så de sidder allesammen med tre skruer hver. Det er jo ikke optimalt. Men hvor hulen finder jeg de skruer online?

Det her er sgu da rimelig pebret?

<a href="http://cgi.ebay.com/12-Genuine-Fender-S ... 35a19a3a93" rel="nofollow">http://cgi.ebay.com/12-Genuine-Fender-S ... 19a3a93</a>

De her er vist magen til?

<a href="http://cgi.ebay.com/16pc-speaker-mount- ... 5d25b1c32b" rel="nofollow">http://cgi.ebay.com/16pc-speaker-mount- ... 5b1c32b</a>


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Sasha »

Er det ikke bare ganske almindelige maskinskruer?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af upyoursmate »

Jeg har vist nogle liggende, fra en gammel krebinet med 12'ere i... Dem må du får smidt direkte i ansigtet.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Dannyboy »

Søren, jeg ved ikke om det er maskinskruer? Bare de passer så er det jo ligemeget hvad de hedder. Har bare ingen ide om alle de tomme-mål som er beskrevet på eBay :/ Jeg ved godt det er i småtingsafdelingen, men jeg synes bare det er lidt i overkanten med 12-13$ for et par skruer

Morten, har ringet og skrevet til dig. Dem ska jeg da ha

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Sasha »

Maskinskruer = "metalskruer", som er beregnet til at skrue en møtrik på i modsætning til f.eks. træskruer...

Jeg vil tro, at de - med mindre vi er ude i noget med tommemål - kan erhverves i ethvert byggemarked. Men dem på Tube Town´s hjemmesiden ligner da umiddelbart bare almindelige 5mm maskinskruer i 20 mm længde.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Dannyboy »

Ah ok, så lærte jeg også lidt i dag ;)

the-rabbit
Smoke On The Water
Indlæg: 89
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af the-rabbit »

Hvis ikke du får nogle gratis, har vi ca. en million liggende i rustfri, hvor jeg arbejder.

Hvis du gider at betale portoen skal jeg gerne sende dig en håndfuld så du har til de næste 10 år ;)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Dannyboy »

[quote="the-rabbit"]Hvis ikke du får nogle gratis, har vi ca. en million liggende i rustfri, hvor jeg arbejder.

Hvis du gider at betale portoen skal jeg gerne sende dig en håndfuld så du har til de næste 10 år ;) [/quote]

Det lyder fandme luksus :) Jeg vender lige tilbage hvis det er

Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Luske74 »

[quote="Sasha"]Maskinskruer = "metalskruer", som er beregnet til at skrue en møtrik på i modsætning til f.eks. træskruer...

Jeg vil tro, at de - med mindre vi er ude i noget med tommemål - kan erhverves i ethvert byggemarked. Men dem på Tube Town´s hjemmesiden ligner da umiddelbart bare almindelige 5mm maskinskruer i 20 mm længde.[/quote]

dem i det første link er det der hedder 10-32 unf altså fint US-tommegevind , de kan nemt forveksles med metriske 5mm maskinskruer

prøv en Harleydavidsonforhandler hvis der er en i dit område

MVH Luske74

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Sasha »

Ja, det er jeg klar over. Men er de ikke også tiltænkt Fender? Marshall bruger som regel 5 mm "til det grove"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Luske74 »

[quote="Sasha"]Ja, det er jeg klar over. Men er de ikke også tiltænkt Fender? Marshall bruger som regel 5 mm "til det grove"...[/quote]
ja det skal jeg så ikke kloge mig på , det lader jeg dig om :D , har vi egentlig ikke haft den gevindsnak en gang før på det gamle GF ??

MVH Luske74

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Højttaler skruer

Indlæg af Sasha »

Det er muligt. Det må jeg tilstå, at jeg ikke lige kan huske...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen