Guitar Show - Hvem kommer?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Telemaster »

Der er nogle flotte fyre imellem; det kan ikke benægtes!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Odgaard »

Det ville man nu gerne have været med til.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Det ser vildt hyggeligt ud - Det er godt nok nogle smørede grin de to Pedal Show gutter kan fremvise, når de spiller på den der Marshall - Jeg tror godt, de kunne lide, hvad de hørte.
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Stevi »

Smittefar skrev: Det ser vildt hyggeligt ud - Det er godt nok nogle smørede grin de to Pedal Show gutter kan fremvise, når de spiller på den der Marshall - Jeg tror godt, de kunne lide, hvad de hørte.
Jeg sad lige foran den til deres clinic. Den lyder pis' fedt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: Det ser vildt hyggeligt ud - Det er godt nok nogle smørede grin de to Pedal Show gutter kan fremvise, når de spiller på den der Marshall - Jeg tror godt, de kunne lide, hvad de hørte.
Joh...

Nu forbyder min udtalte beskedenhed mig at citere, hvad de sagde. Men de var da vist ikke helt uenige i betegnelsen "Verdens bedste Marshall" (som han er plugget i på billedet. Til deres clinic var det så "Verdens næstbedste Marshall", de havde lånt ;) ). De har da i hvert fald bedt mig om at finde én magen til og lave den i stand til dem. Så må vi se...

Jeg ville så til gengæld ønske, at jeg formåede at få min Les Paul til at lyde lige så godt, som ham Mick kunne ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Sejt Søren. En Les Paul kræver et kvindeligt touch. Det er nok der, du skal sætte ind

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Stevi »

Sasha skrev:
Smittefar skrev: Det ser vildt hyggeligt ud - Det er godt nok nogle smørede grin de to Pedal Show gutter kan fremvise, når de spiller på den der Marshall - Jeg tror godt, de kunne lide, hvad de hørte.
Joh...

Nu forbyder min udtalte beskedenhed mig at citere, hvad de sagde. Men de var da vist ikke helt uenige i betegnelsen "Verdens bedste Marshall" (som han er plugget i på billedet. Til deres clinic var det så "Verdens næstbedste Marshall", de havde lånt ;) ). De har da i hvert fald bedt mig om at finde én magen til og lave den i stand til dem. Så må vi se...

Jeg ville så til gengæld ønske, at jeg formåede at få min Les Paul til at lyde lige så godt, som ham Mick kunne ;)
Og det værste er at det faktisk er Dan som virkelig kan det dér med en Les Paul!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Rasmus »

Fede billeder! Jeg syntes det var en fed lille AMP den excelsior. 

Jeg synes det er herligt at se alle folk fra hele landet valfarte for at nørde vores yndlingsinstrumenter. 
:cool:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Rasmus skrev: Fede billeder! Jeg syntes det var en fed lille AMP den excelsior. 

Jeg synes det er herligt at se alle folk fra hele landet valfarte for at nørde vores yndlingsinstrumenter. 
:cool:
Tak-tak.

Og helt enig omkring "folk"...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: Sejt Søren. En Les Paul kræver et kvindeligt touch. Det er nok der, du skal sætte ind

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Jeg synes nu ellers nok, at jeg plejer at være i så vældig god kontakt med min feminine side - faktisk næsten så meget, at yderligere tiltag i den retning nærmest ville kræve noget med "snip", "snip" nede omkring løgposerne. Og SÅ langt vil jeg nu altså ikke gå i forsøget på at få mit båthorn til at lyde nogenlunde hæderligt... ;)

JimR
Himmelhund
Indlæg: 20
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af JimR »

Er jeg den eneste der blev en smule irriteret over 'Praleboderne', hvor folk havde taget interessant gear med kun for at vise det frem? Jeg gik faktisk og kiggede efter at købe noget P-90 Blues spade (eller en Strat) og måske noget bas og meget af det interessante gear var kun stillet frem til pral!

mvh

JimR

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af FunkyValle »

JimR skrev: Er jeg den eneste der blev en smule irriteret over 'Praleboderne', hvor folk havde taget interessant gear med kun for at vise det frem? Jeg gik faktisk og kiggede efter at købe noget P-90 Blues spade (eller en Strat) og måske noget bas og meget af det interessante gear var kun stillet frem til pral!

mvh

JimR
Nu hedder det jo Guitarshow og ikke Guitarmarked.
;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Er hovedparten af de udstillede ting ikke til salg?

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Snake Boots »

Det var også mit indtryk at langt det meste var til salg. Når det er sagt, så vil jeg til enhver tid foretrække at fede ting som ikke nødvendigvis er til salg kommer med på sådan et show frem for det modsatte, at de bliver hjemme i gemmerne.

Der må være en del folk i det ganske land som har samlinger af fender forstærkere/marshalls/vox og fede guitarer som aldrig finder vej til vintage showet. De samlinger gad jeg godt se, uanset om det som udgangspunkt er til salg eller ej.
Last edited by Snake Boots 7 years ago, edited 1 time in total.

Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Madmax25 »

Copenhagen Guitar Show bliver nævnt i slutningen af That Pedal Show's afsnit om Chorus pedaler:

[video=youtube][/video]

...og Dan vurderer det til at være 'the best guitar show I've ever been to' :-)
Last edited by Madmax25 7 years ago, edited 1 time in total.


Vis indlægget.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Man kan også se hele den første af deres to clinics på guitarshowet her:

https://www.youtube.com/watch?v=E2S3uN765wc

Hvordan fa´en er det nu lige, at man indlejrer et videoklip? Derhjemme på min mac plejer det at ske automatisk, men på det her PC-skrammel på mit arbejde fungerer det selvfølgelig ikke...
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Tak-tak!

How the heck did you do that?

;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Odgaard »

Sasha skrev: Tak-tak!

How the heck did you do that?

;)
Well,
1. klik på 'billedstrimmel' ikonet (insert a video).
2. Vælg i dette tilfælde YouTube i popup-vinduet.
3. Indsæt link i rette felt i samme popup.

Fedt når man endelig ved noget :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen