Guitar Show - Hvem kommer?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Loomer »

Nårmenæh... Jeg kommer.


Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Jeg kommer ikke til at tage billeder i år (måske et enkelt med mobil, hvis der er noget, jeg må have en minde med hjem om) - køen af billeder jeg burde redigere/sortere er simpelthen for lang til at jeg orker at fylde mere i køen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Odgaard »

Jeg kan godt klare den rå og mobiltelefon-indfangede virkelighed.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Jo jo - Men det har jeg altså lidt svært ved

I øvrigt er min deltagelse i det hele taget nok lidt tvivlsom. Der er noget, der tyder på, at kone og børn kræver min opmærksomhed, når jeg ikke er ude at spille.
Modded guitars were crap right out of the factory

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Snake Boots »

Er det nogen af jer som har været derude der ved om Roland har en stand derude? Har en boss pedal med knækkede pots som jeg gerne vil have lidt input på.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

De står i hvert fald nævnt som udstiller på hjemmesiden

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Snake Boots skrev: Er det nogen af jer som har været derude der ved om Roland har en stand derude? Har en boss pedal med knækkede pots som jeg gerne vil have lidt input på.
Det har de.

Hvor velbevandrede de så lige er udi knækkede potmetre, skal jeg ikke kunne sige...

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Stevi »

Sasha skrev:
Snake Boots skrev: Er det nogen af jer som har været derude der ved om Roland har en stand derude? Har en boss pedal med knækkede pots som jeg gerne vil have lidt input på.
Det har de.

Hvor velbevandrede de så lige er udi knækkede potmetre, skal jeg ikke kunne sige...
Det er nok ikke lige noget de skifter på stedet :-D

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Nå, jeg nåede det ikke i år. Der var sgu ellers et par ting jeg gerne ville have set og en masse mennesker, jeg gerne bille have hilst på.

Men maling af kælderrum og et bryllupsgig i nat tog al tid og energi.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Stevi skrev:
Sasha skrev:
Snake Boots skrev: Er det nogen af jer som har været derude der ved om Roland har en stand derude? Har en boss pedal med knækkede pots som jeg gerne vil have lidt input på.
Det har de.

Hvor velbevandrede de så lige er udi knækkede potmetre, skal jeg ikke kunne sige...
Det er nok ikke lige noget de skifter på stedet :-D
Nej, selv om det er en udbredt opfatttelse, at standene derude er sådan en form for åbne, arbejdende værksteder - "Jeg har denne her forstærker, som er kørt i smadder. Hvis jeg tager den med ud påguitarshowet, kan du så ikke lige fikse den, mens jeg kigger lidt på de andre stande"...

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Snake Boots »

Jeg havde nu en ganske god snak med den flinke Roland-mand, som jeg nu har en aftale med. :)

Jeg fik også - helt på eget initiativ - prøvet en Roland Blues Cube. Det var den store overraskelse for mig. Jeg synes den lyder ringe på nogle youtube-videoer, jeg har set. Men da jeg prøvede den derude, synes jeg den var temmelig fed (til hvad den er) og fungerede godt gennem høretelefoner.

Endelig var jeg så heldig at få Sørens input på hvorvidt der er fidus i at skifte indgangspotmeteret i min CE-1 chorus eller ej. Tak for det, Søren.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Så lidt...  ;)

På vores lille stand var den gode Torben Harbos vintage Roland Cube - dog i luksusudgaven med indbygget chorus - absolut også en af attraktionerne... ?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Stevi »

Sasha skrev:
Stevi skrev:
Sasha skrev:
Snake Boots skrev: Er det nogen af jer som har været derude der ved om Roland har en stand derude? Har en boss pedal med knækkede pots som jeg gerne vil have lidt input på.
Det har de.

Hvor velbevandrede de så lige er udi knækkede potmetre, skal jeg ikke kunne sige...
Det er nok ikke lige noget de skifter på stedet :-D
Nej, selv om det er en udbredt opfatttelse, at standene derude er sådan en form for åbne, arbejdende værksteder - "Jeg har denne her forstærker, som er kørt i smadder. Hvis jeg tager den med ud påguitarshowet, kan du så ikke lige fikse den, mens jeg kigger lidt på de andre stande"...
Tak i øvrigt for demo af din 1-watter. Den lød sgu ret fedt!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Stevi skrev: Tak i øvrigt for demo af din 1-watter. Den lød sgu ret fedt!
Bukker og takker ydmygt!

Men jo, jeg synes egentlig også, at jeg efterhånden er ved at have fundet den rette "krydderiblanding" til den... ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Det er da vel også fjerde gang, den er med på guitar show?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Narh, nu ser du vist dobbelt... ;)

For det er altså kun andet år, den er med. Sidste år var den blevet bygget færdig torsdag aften, inden jeg tog derover. Og det var først fredag aften, mens vi var ved at stille op, at beslutningen - på baggrund af et par korte lyttetest - blev taget om, at den trods alt var værd at have stående fremme på standen. Jeg kunne dog godt høre, at der lige var noget "boomyiness" i bunden, som jeg lige skulle hjem og arbejde lidt med.

Så har den så i mellemtiden levet et liv, hvor den kom lidt for langt over i den modsatte grøft. Men i år var jeg jo ude i mageligt god tid. Så allerede i tirsdags, tror jeg, det var, fik jeg tid til lige at sætte mig ned og rode lidt med sagerne. Jeg tror, at den er ved at have fundet sin endelige form. Men jeg kunne stadig godt tænke mig lige at gøre den et my "strammere i bunden" - om ikke andet bare høre, hvordan det ville virke. Men som den står lige nu, er den nok så langt, som man kan få den via interimistiske "ad hoc" modifikationer, der kan udføres uden at skulle have l..tet splittet totalt ad. Men får man ro i sin sjæl, før man har splittet sagerne ad til atomer, sikkert blot for at konstatere, at den alligevel var bedre i sin nuværende form? Jeg tror det næppe. Men kommer tid, kommer råd, hævdes det jo. Så vi får se, hvordan den er på næste års Guitarshow... ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes ellers at kunne huske at have prøvet den både sidste år og forrige år, eller var det to forskellige? Eller har det bare været en så stor oplevelse for mig, at oplevelsen fylder for to i min hukommelse?

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Eftersom jeg kun har bygget én af slagsen, som på alle måder lidt uforberedt mødte verdens lys for første gang på sidste års Guitarshow, må jeg jo nødvendigvis hælde lidt i retning af den sidste forklaring... ;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Guitar Show - Hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Nu er det vel ved at være en tradition, at jeg på en facon, der, hvad den måtte mangle i smagfuldhed, så rigeligt besidder i navlepilleri, næsten fuldt ud centrerer mig om at begå en håndfuld lemfældige snapshots af diverse berømtheder, der gæstede vores lille stand på årets guitarshow. Jeg tror ikke, at jeg er særligt utro over for konceptet i år heller. Så selv om der bestemt er visse særdeles private artefakter, man burde forskåne offentligheden for, kan disse starfucker-trofæer dog ses her, hvis nogle af uforklarlige årsager skulle føle sig kaldet til med sin nysgerrige, fedtede næse at pære i andres selvoptagede fetich-objekter. Det er såmænd ikke særligt interessant, men det er her, hvis nogle trods alt skulle føle sig fristet:

https://photos.google.com/share/AF1QipOvvF1G8UnXdJLF5R0gHm8gJpX-CNCBNMdKNI4DY0tDPWugfAaEBJ6q_Dtu2n3X-A?key=clU0ZGhlVllfVkFaS2RleG5DbTZWMHozRFJJOE9n

;)
Last edited by Sasha 7 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen