Hammerslag - stomp box special

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Telemaster »

Hej freaks!

Jeg har lidt pedaler i overskud, og er i tvivl om prisen. Hjælp? Den mest kostbare må være en Fulltone 69 (vist nok MK1). Jeg kan finde dem på eBay til BIN fra 300-400 USD, men det virker lidt vildt, synes jeg.


Så er der en Boss Mega Distortion MD-2 i vældig pæn stand, en Boss Fender Bassman FBM-1 og en MXR Micro Amp (block logo) uden knap.

Det ender sikkert med en masse latterlige byttehandler, men det er smart at kende værdien først. Enhver respons er velkommen!
Last edited by Telemaster 7 years ago, edited 1 time in total.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Kallum »

Jeg tvivler også på at en Fulltone '69 kan hente 2-3000 kr. på brugtmarkedet, men man skal heller ikke undervurdere de jubeltossede grejnørder derude. Du kan jo prøve at sætte den til 2000, modtage en masse skambud og ende med at bytte med to Behringer chorus pedaler og et defekt playmobil sørøverskib.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Odgaard »

Kallum skrev: Jeg tvivler også på at en Fulltone '69 kan hente 2-3000 kr. på brugtmarkedet, men man skal heller ikke undervurdere de jubeltossede grejnørder derude. Du kan jo prøve at sætte den til 2000, modtage en masse skambud og ende med at bytte med to Behringer chorus pedaler og et defekt playmobil sørøverskib.

Jeg synes altid, Playmobil sørøverskibene har været lidt defekte. I hvert fald dem, jeg har haft fingrene i.

Bliver en Fulltone 69 solgt for 2-3k eller sat til salg med det prisskilt? Mit gæt på en pris i Danmark er 1200-1500 eller maks. 2000, hvis man finder en komplet gakkelak køber.

(Jeg ville bygge en klon til langt mindre, hvis det var. Men det er jo noget helt andet).

Alternativt er der sikkert en masse Kirk Hammett-gear og Bugera derude, som bare venter på at blive byttet med :)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Jacob »

Jeg havde længe en '69 MkI på DBA, den endte jeg med at få 1200,- for. 

Hvis man er heldig kan man nok, som Odgaard skriver, vente på at der dukker en køber op, som kun har eBay som reference og gladeligt giver 2k.
Last edited by Jacob 7 years ago, edited 1 time in total.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Telemaster »

OK, det bekræfter min egen opfattelse. Jeg er ikke så optaget af, om den lige indbringer 100 kr mere eller mindre, men det er rart at have noget at gå ud fra. Takker! :-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Telemaster »

Til almindelig oplysning kan jeg fortælle, at jeg satte pedalen til salg for 2000 og solgte den for samme beløb. Jeg ville næsten have lidt dårlig samvittighed, hvis det ikke var fordi, at køberen var klar over, at en ny koster 1600 i 4Sound. Skøre tider.

Boss Mega Distortion er byttet til den mere klassiske DS-1, som det er mere sandsynligt, at jeg nogensinde kommer til at bruge.

Hvis nogen har interessante bytteforslag for Bassman-pedalen og en MXR Micro Amp uden knap, hører jeg gerne nærmere! Jeg var desperat efter Playmobil-sørøverskibet som dreng, men det er gået over, BTW.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hammerslag - stomp box special

Indlæg af Rasmus »

Telemaster skrev: Til almindelig oplysning kan jeg fortælle, at jeg satte pedalen til salg for 2000 og solgte den for samme beløb. Jeg ville næsten have lidt dårlig samvittighed, hvis det ikke var fordi, at køberen var klar over, at en ny koster 1600 i 4Sound. Skøre tider.

Boss Mega Distortion er byttet til den mere klassiske DS-1, som det er mere sandsynligt, at jeg nogensinde kommer til at bruge.

Hvis nogen har interessante bytteforslag for Bassman-pedalen og en MXR Micro Amp uden knap, hører jeg gerne nærmere! Jeg var desperat efter Playmobil-sørøverskibet som dreng, men det er gået over, BTW.
Johan har et Playmobil sørøverskib, det er ikke "mint condition", men der følger et par sørøver figurer med! Det vil han gerne bytte til nogle fede guitarpedaler.... Det har han selv sagt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen