Vurdering; Marshall half-stack / andet grej

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
the-rabbit
Smoke On The Water
Indlæg: 89
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Vurdering; Marshall half-stack / andet grej

Indlæg af the-rabbit »

Hej folkens.  Jeg må indse, at jeg desværre ikke kommer til at spille mere foreløbig. 
Jeg har nærmest ikke rørt en guitar i mere end 2 år, skal til at være far, har rejse-arbejdeog ingen at spille med mere. :(   

Derfor kommer noget af mit grej til salg herinde i løbet af det næste stykke tid.  

Da jeg ikke har fulgt med på grej-fronten i lang tid, vil jeg gerne bede om jeres hjælp til at fastsætte en ca. pris på nogle af de ting jeg har stående. :)  

TOP: Marshall SuperBass 100w (droslet til 50w) 1976 Ombygget og renoveret af Søren Alwan.  Bla. med super-lead spec. tonekontroller, Voicing-swich bagpå (bass/lead) Nærmest ubrugte NOS Valvo ECC83 indgangsrør og super fine udgangsrør (har spillet under 20 timer fra helt nyt)  

Kabinet: Marshall 412 Straight (1973?) med 4 stk. Pre-rola G12M 25W 55Hz T1511 greenbacks. Original wiring indvendigt. Hitachi-kabel mellem top og kabinet  

Attenuator: Specialbygget fætter med nogle bil-højtalere i et isoleret rør (købt af én herinde fra, men husker ikke navn)  

Hel kuffert fyldt med pedaler fra fulltone, t-rex, boss osv.  

Derudover har jeg et par Shure SM-57 og SM-58  Måske kommer der også en guitar eller to til salg senere. 






Jeg håber I gider at hjælpe mig lidt med en ide om, hvad tingene skal koste. :)

Mvh.
Emil G Hansen

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Vurdering; Marshall half-stack / andet grej

Indlæg af Odgaard »

Hej Emil.
Det lyder kedeligt (selv om det med far-rollen også bringer godt med sig).
Thomsen-attenuatoren kunne jeg godt være interesseret i.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vurdering; Marshall half-stack / andet grej

Indlæg af Telemaster »

Surt :-( Men jeg skal gerne være en af gribbene, der kaster sig over byttet, hvis du vælger at skyde det hele af ;-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen