Modde phaser pedal til hurtigere hastighed

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Modde phaser pedal til hurtigere hastighed

Indlæg af DarkoPage »

Hej,

Jeg har erhvervet mig en “Palmer Pocket Phaser”, primært fordi den er meget lille, og passer perfekt på mit livebræt, hvor størrelsen, i dette tilfældet kommer før funktionaliteten.

Den lyder fint nok til det jeg skal bruge den til, men min eneste anke er, at den hurtigste hastighed slet ikke er lige så hurtig, som jeg kender den fra f.eks. Small Stone eller Phase 90.

Er der nogen forholdsvis nem måde at modificere den på, så hastigheden bliver hurtigere? Jeg tænker f.eks. udskifte potmetret til et med en anden værdi eller lignende? Jeg kan sagtens bruge en loddekolbe, og skulle noget gå galt, koster den ikke en formue.

På forhånd, tak!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Modde phaser pedal til hurtigere hastighed

Indlæg af Sasha »

Lad mig starte med at understrege, at jeg absolut ingen erfaring har med den konkrete pedal!

Men de fleste af disse mini-pedaler er opbygget af de små SMD-komponenter. Og de er mildt sagt “ikke særligt sjove” at skulle modificere på. Så man skulle måske lige starte med at finde ud af, om Palmer-pedalen falder i denne kategori..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Modde phaser pedal til hurtigere hastighed

Indlæg af DarkoPage »

Det gør den. Bitte små SMD komponenter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen