FLASH: Ny Rahbek guitar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Smittefar »

Arrrhhhh men for helvede da



Billede

Nej, der er ikke umiddelbart nogen guitarer, der ryger til salg på grund af den her. Der er pt. fire guitarer til salg, men det er bare fordi jeg skal rydde op, ikke rigtig har plads til dem, og jeg ikke rigtig bruger dem.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Sasha »

Tør man spørge hvilke fire guitarer, du har til salg?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Smittefar »

Jo da

Min første guitar, en Vester stratocasterkopi. Jeg gav 2200 for den fra ny i 87. Den foræres væk, hvis man køber en pedal, jeg har til salg (ligegyldigt hvilken). Det er en projektguitar, elektronikken skratter, og vibratosystemet skal skiftes (tremoloblokken er knækket af.

Min anden guitar, en Oscar Teller fra 1970. Dette er også et projekt. Stemmeskruerne trænger til at blive skiftet, og den kan vist nok kun monteres med super light strenge, da halsen ellers bøjer for meget. Foræres også væk, hvis man køber en pedal - ligegyldigt hvilken.

Min Hagström HL-500 jazzbox - jeg bruger den simpelthen ikke. Den er dog pt reserveret til Nikolaj Haun

Og endelig min Takamine EG540C Western guitar fra Korea. Den er rent faktisk i god stand og lige til at spille på. Jeg tænker, den skal koste 2500.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Sasha »

Kan du måske lokkes til at sætte et par ord mere på den Vester “Strat”? Evt. måske ligefrem poste et billede af den? Du skriver, at “blokken er knækket af” - skal det forstås sådan, at et nyt vibratosystem ville kunne redde sagerne, eller er vi ude i noget, der nærmere kræver den halvstore ledvogtereksamen som træ(rednings-)mand for atter at bringe i hæderlig form igen?

Jeg kunne måske godt være fristet - især hvis kroppen er af “rigtigt træ”, og selv om det jo tilsyneladende kræver en investering i en compressor... ;)
Last edited by Sasha 5 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Smittefar »

Jeg skal gerne poste et par billeder i aften. Men jeg kan allerede nu afsløre, at der er tale om en krydsfinerskrop.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Sasha »

OK.

Så tror jeg, at jeg bukker dybt,  takker oprigtigt og ærbødigt for indsatsen indtil videre og ganske sagtmodigt trækker følehornene til mig igen...  ;)

Brugeravatar
lano2
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af lano2 »

Fet gitar !!!!   Koster vel mer enn et Norsk oljefond ? :P
Last edited by lano2 5 years ago, edited 1 time in total.
En ekspert blant mange...  :rolleyes:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: FLASH: Ny Rahbek guitar

Indlæg af Smittefar »

Den koster væsentligt mindre end en Fender Custom Shop Guitar
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen