Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Indlæg af Brun Sæbe »

Jeg var inde og prøve en forstærker igår, og brugte i den forbindelse den her guitar. Brugt, men i ganske pæn stand. Trem-King vibrato system, pickupperne var en Lace Sensor i halsen, Duncan '59 i midten (kunne coil-tappes med en lille switch, men det lød ikke af noget brugbart) og en eller anden 'rail' humbucker i single-coil størrelse i broen. Overordnet spillede guitaren let og lød i mine ører godt. Men: butikken vil have fem tusind for den. Selv med modifikationer er det efter min mening for meget for en brugt Mexi-strat. Hvad synes I? Er der nogen af jer Århusianere der har prøvet den eller gider næste gang i er derinde?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Brun Sæbe"]Jeg var inde og prøve en forstærker igår, og brugte i den forbindelse den her guitar. Brugt, men i ganske pæn stand. Trem-King vibrato system, pickupperne var en Lace Sensor i halsen, Duncan '59 i midten (kunne coil-tappes med en lille switch, men det lød ikke af noget brugbart) og en eller anden 'rail' humbucker i single-coil størrelse i broen. Overordnet spillede guitaren let og lød i mine ører godt. Men: butikken vil have fem tusind for den. Selv med modifikationer er det efter min mening for meget for en brugt Mexi-strat. Hvad synes I? Er der nogen af jer Århusianere der har prøvet den eller gider næste gang i er derinde?[/quote]

Du skal tænke på at det er en forretning der skal leve af profit.. Og hvis du kigger på brugt marked ligger en umodificeret på de ca 3500, her i de lidt sløje tider.. så jeg synes ikke det er så galt..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Indlæg af Barf »

Har Orkestergraven ikke flytteudsalg i disse dage? Sidst jeg hørte noget manglede Jan stadig en del penge for at det kunne få det til at løbe ordenligt rundt med flytningen af butikken (de rykker ud på Søren Frichs vej), så det burde da kunne lade sig gøre at handle med dem. Men i sidste ende er det jo op til dig om du synes guitaren er de penge værd. Skid da hul i om det er en brugt Mex eller en US Custom Shop, guitaren er så god som den nu engang er, og hvis det er 5k så er det bare at smide dem på bordet.

Mvh Jonas

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Indlæg af Odgaard »

Har du snakket med dem omkring prisen? Som Barf skriver, flytter forretningen. Da jeg var der inde for et par uger siden, virkede de ganske klare på at sælge med nedslag i priserne.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Brugt Fender Mexi-Strat hos Orkestergraven i Århus

Indlæg af Starcaster »

Jeg kan kun anbefale mex strater. Min er en Jimmie Vaughan med Fralin PU'er, som jeg købte brugt til røverpris. Hvis den er fed så må du bare gå lidt til dem derinde!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen