CGS 19 hvem kommer?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Jeg er derinde lørdag.



Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

CGS 19 = Copenhagen Guitarshow?

I givet fald er Schwennesen og jeg jo ligesom på udstillerlisten. Så vi kommer selvfølgelig og gør damerne bløde i knæene.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Cøbenhavns Guitar Sjaw

Ja, jeg ville ønske jeg kunne lægge jeres fine video ind.

Jeg ved også at UffeG kommer.

Jeg vil se, om jeg kan få taget Rahbeken med.

Ørum ville så gerne se Rahbek, men han kommer altså ikke, så må vi jo nøjes med det næstbedste, som må være en af hans guitarer.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Snake Boots »

Jeg håber at kunne smutte derind en tur lørdag ved 11-tiden. Jeg har lige spurgt Jens V. om ikke han fremviser nogle af sine Binson ekkomaskiner o.lign. på sin clinic. Hvis han gør, er jeg nok nødt til også at runde foretagendet en tur om søndagen.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Telemaster »

Jeg kommer lørdag, hvis planen holder, medbringende en vis Rasmus Skov plus det løse. Og hvis jeg har en ledig stund søndag, kigger jeg sgu også forbi der.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev: Jeg kommer lørdag, hvis planen holder, medbringende en vis Rasmus Skov plus det løse. Og hvis jeg har en ledig stund søndag, kigger jeg sgu også forbi der.
Dette i sig selv glædelige budskab afføder jo som nærmest indlysende konsekvens følgende spørgsmål:

Hvor optræder Bronco Billy lørdag aften? 

;)
Last edited by Sasha 4 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Odgaard »

I må hygge jer. Næste år!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

Her var videoen med Alwan og Schwennesen

[video=facebook]https://www.facebook.com/CopenhagenGuit ... 036027373/[/video]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Telemaster »

Sasha skrev:
Telemaster skrev: Jeg kommer lørdag, hvis planen holder, medbringende en vis Rasmus Skov plus det løse. Og hvis jeg har en ledig stund søndag, kigger jeg sgu også forbi der.
Dette i sig selv glædelige budskab afføder jo som nærmest indlysende konsekvens følgende spørgsmål:

Hvor optræder Bronco Billy lørdag aften? 

;)
Det indlysende og, tilføjer jeg, helt rimelige spørgsmål. I år holder vi traditionen i hævd med ikke at optræde. Jeg skal selv høre Bisse på Hotel Cecil, og hvis jeg kender Skov ret, er hans pt. i færd med at fedte sig til en fribillet til John Mayer i Royal Arena. 
Næste år skal vi bede om et diskret puf i ribbenene et par måneder inden, så vi kan nå at alliere os med en sølle bodega og booke et job, inden vi pludselig har lagt andre planer.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Smittefar »

John Mayer er først om søndagen. Lørdag er der Brad Paisley i RA. Det burde man også være til.

Er der andre end mig der går og overvejer muligheden for at JM eller BP lige dukker uanmeldt op på CGS?

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev:

Er der andre end mig der går og overvejer muligheden for at JM lige dukker uanmeldt op på CGS?
Havde overhovedet ikke tænkt i de baner. Men som jeg ser det, er der vel ingen grunde til at tage sorgerne på forskud?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: CGS 19 hvem kommer?

Indlæg af Rasmus »

Telemaster skrev:
Sasha skrev:
Telemaster skrev: Jeg kommer lørdag, hvis planen holder, medbringende en vis Rasmus Skov plus det løse. Og hvis jeg har en ledig stund søndag, kigger jeg sgu også forbi der.
Dette i sig selv glædelige budskab afføder jo som nærmest indlysende konsekvens følgende spørgsmål:

Hvor optræder Bronco Billy lørdag aften? 

;)
Det indlysende og, tilføjer jeg, helt rimelige spørgsmål. I år holder vi traditionen i hævd med ikke at optræde. Jeg skal selv høre Bisse på Hotel Cecil, og hvis jeg kender Skov ret, er hans pt. i færd med at fedte sig til en fribillet til John Mayer i Royal Arena. 
Næste år skal vi bede om et diskret puf i ribbenene et par måneder inden, så vi kan nå at alliere os med en sølle bodega og booke et job, inden vi pludselig har lagt andre planer.
Rasmus Skov var gammel og træt. Rasmus skulle sove, ingen John Mayer.  Jeg blev tilbudt en gratis billet til Brad Paisley, men orkede det ikke lige. :)  Selv om det sikkert ville have været fedt. DK's største samling af wannabe cowboys og linedancers.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen