Erfaringer med Harley Benton?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Erfaringer med Harley Benton?

Indlæg af k_50 »

Er de noget ved? På papiret ser de jo fine ud. Og priserne er mere end favorable. Men der kan jo være stor forskel på kvalitet af både træ og forarbejdning.
Jeg er trommeslager og har kun brug for en guitar og en bas til sofahygge og til at huske idéer til riffs eller sange inden, jeg glemmer dem. Så jeg har ingenlunde behov for (eller budget til) lækkert grej. Men jeg gider heller ikke totalt skod.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Harley Benton?

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes, det er vildt meget value for money

Jeg fik lov at låne de her to


og siden da har jeg købt to harley benton basser (en båndløs 4 strenget jazz og en 5-strenget sandberg kopi med både humbucker og P-pickup og både aktiv og passiv kredsløb). Jeg har guitarer til mange gange prisen på en Harley Benton, og det ser jeg ingen grund til at lave om på, men jeg var så overbevist, at jeg bestemte mig for, at det var rigelig godt til at dække mit basbehov


Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Harley Benton?

Indlæg af k_50 »

Kool. Tak for svar.
Spilbarhed er jo svær at se gennem youtube. Men hvis du (med adskillige dyre spader i stalden) har investeret i dem, kan de nok ikke være helt dumme for en som mig, som kan mærke forskel på en skodspade og en lækker spade, men nok ikke på en lækker og en ræddig lækker.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Harley Benton?

Indlæg af Smittefar »

Både dem jeg lånte og den jeg har købt har spillet fint lige ud af kassen

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Erfaringer med Harley Benton?

Indlæg af k_50 »

Svedigt. Så er jeg nok mere på sådan en end en lunken Squier fra dba.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen