NY død og helvede guitar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

NY død og helvede guitar

Indlæg af Smittefar »

Jeg kom til at købe en ny guitar - Det var en billig en denne gang - En Harley Benton Amarok Baryton guitar. Den er lavet til at spille død og helvede, og det gør den ret godt. Lang og gennemgående hals, tykke strenge og aktive pickupper - BUM

Her er lidt billeder. Der kommer nok også lidt lyd på et tidspunkt

Billede

Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NY død og helvede guitar

Indlæg af Sasha »

Jamen, tillykke med den :-)
Det er ikke lige min stil. Men den kunne da måske nok være meget fed til sådan nogle Duane Eddy-agtige ting..?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NY død og helvede guitar

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes faktisk, den er ret sjov

Her snakker og spiller jeg lidt


Her har jeg skåret al snak væk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NY død og helvede guitar

Indlæg af Sasha »

Jeg synes faktisk, at det lyder meget fedt lige efter ca. 2:00 (i det første klip) - jeg mener: Der lyder det stadig lidt som en guitar. Senere hen, hvor man næsten kun kan høre "Skrat, skrat, skrat" fra anslaget og næsten ikke kan høre blot tonehøjden af venstrehånds arbejde... ja, der er gammelfar her altså stået af og har erkendt, at han ikke helt fatter idéen i det :-)

Det kunne egentlig være meget fedt at høre en demonstration af, hvordan selve guitaren lyder, og knapt så meget en demonstration af , hvor meget forvrængning, man kan trække ned over et instrument i et forholdsvist vellykket forsøg på at tilsløre dets egenlyd... :-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: NY død og helvede guitar

Indlæg af Smittefar »

Jamen Gammelfar her i den anden ende er helt enig - Det der riff omkring 2 minutter, det har jeg haft det ret sjovt med lige siden jeg fik guitaren. Jeg kan ikke afvise, jeg en dag prøver at lave et lille nummer ud af det.

Det der Djent-skrat-skrat-ræs er heller ikke lige min stil, men jeg er nu rimelig glad for at have en guitar, der kan, hvis nu jeg en dag virkelig får brug for det. (så får jeg også brug for virkelig at lære at spille det)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen