PRS

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

PRS

Indlæg af Dannyboy »

Ja, det er jo nok den vej jeg skal. Men jeg ved bare ikke hvad der er fedt og hvad der ikke er. Jeg er klart mere til den dynaminske strat lyd end Les Pauls meget mellemtonede lyd, så langt om længe (og efter kraftige overvejelser) er LPen altså røget til salg. Men jeg kunne godt bruge en HSS, HSH eller HH type, som ikke var så tung i røven lydmæssigt som en Les Paul og har hørt fra flere nu at jeg skal tjekke PRS ud. De ser godt nok noget moderne ud synes jeg, men hvis de er the shit, så er det jo sådan det er.

Med i mine overvejelser er Custom 22/24, Standard og Swamp Ash Special. McCarty er vist udelukket, da den vistnok ligger ret tæt på en Les Paul lydmæssigt right?

Hvem herinde har evt en Custom Ellet en Swamp Ash Special jeg ka prøve? 22 eller 24 bånd er egentlig ligegyldigt.

Erfaringer med PRS er selvfølgelig velkomne. Og ja jeg kan selvfølgelig godt regne ud at mange synes de er for 'perfekte', måske inkl mig selv, men nu skal de altså lige tjekkes ud

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen