Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Sasha »

Nå, det er dét, du vil, når du sådan lige kommer hen...

Jeg synes nu da aldrig, at jeg har set tissemand i dén sammenhæng. Men jeg er selvfølgelig også en anelse nærsynet. Så det kan da godt være, at den har været der, trods alt.

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Michael Vajhøj »

:lol: :lol: :lol:

Jeg prøver hver gang Søren... :)
RoadHigh.dk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Rasmus »

Hey boys,

jeg må desværre skuffe og sige jeg første kommer med en bil fra kbh omkring 9:30 :D
Men jeg håber at se folket i løbet af dagen!

Jeg vil forresten gerne råde folk som interesserer sig en lille smule for DADGAD tuning at gå ind og se Christian Alvads clinic. Det er jo meget sparsomt om hvad der står på hjemmesiden, men jeg kunne forestille mig han kom ind på det, da han engang har fortalt han nærmest kun spillede i den tuning.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Michael Vajhøj »

Min kæreste får undervisning af ham i disse dage i netop åbne tuninger, så hun tager også med derned - måske hun kunne lære et trick eller to fra sig når hun kommer hjem... :) Det ender sikkert med at hun er federe guitarist end mig... :D
RoadHigh.dk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Michael Vajhøj"]Min kæreste får undervisning af ham i disse dage i netop åbne tuninger, så hun tager også med derned - måske hun kunne lære et trick eller to fra sig når hun kommer hjem... :) Det ender sikkert med at hun er federe guitarist end mig... :D [/quote]

Jeg tror hun ender med at blive en bedre guitarist end de fleste!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehehe... Jeg tror faktisk ikke det siger hende det helt store alt det der undervisning af "de store stjerner" - tror bare gerne hun vil have lidt nye inputs til at få noget at arbejde videre med i hendes sangskrivning, så vi får se... :D
RoadHigh.dk

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vintage Show - Gammel Dansk Gathering

Indlæg af Rasmus »

[quote="Michael Vajhøj"]Hehehehe... Jeg tror faktisk ikke det siger hende det helt store alt det der undervisning af "de store stjerner" - tror bare gerne hun vil have lidt nye inputs til at få noget at arbejde videre med i hendes sangskrivning, så vi får se... :D [/quote]

Nej, men sådan har vi vel allesammen været. Det er jo bare fordi man ikke har fattet hvem de var :) .

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen