It was...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

It was...

Indlæg af Sasha »

40 years ago today...

at der definitivt blev skruet ned for "Den store Stratocaster".

Nu bliver dén slags jo gerne en anelse patetisk. Men jeg syntes alligevel, at det lige fortjente et lille blip på radaren. Så tak for alt gamle dreng! (Nårh nej, du er jo evigt ung). See you in the next world...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af JGreen »

R.I.P og tak.

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af SeniorFisker »

[quote="Sasha"]40 years ago today...

at der definitivt blev skruet ned for "Den store Stratocaster".

Nu bliver dén slags jo gerne en anelse patetisk. Men jeg syntes alligevel, at det lige fortjente et lille blip på radaren. Så tak for alt gamle dreng! (Nårh nej, du er jo evigt ung). See you in the next world...[/quote]

ja, jeg tænkte lige på det for et par dage siden, jeg kan tydeligt huske den morgen
det var i 1.real og en af klasse kammeraterne havde hængt nyheden op på tavlen.

og så er det at man fornemmer at der ikke er længe til at man skal sidde på bænken sammen med alle de andre gamlinge
og snakke om de gode gamle dage :)

SeniorFisker

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af Izzy »

R.I.P Jimi
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af Sasha »

[quote="SeniorFisker"][quote="Sasha"]40 years ago today...

at der definitivt blev skruet ned for "Den store Stratocaster".

Nu bliver dén slags jo gerne en anelse patetisk. Men jeg syntes alligevel, at det lige fortjente et lille blip på radaren. Så tak for alt gamle dreng! (Nårh nej, du er jo evigt ung). See you in the next world...[/quote]

ja, jeg tænkte lige på det for et par dage siden, jeg kan tydeligt huske den morgen
det var i 1.real og en af klasse kammeraterne havde hængt nyheden op på tavlen.

og så er det at man fornemmer at der ikke er længe til at man skal sidde på bænken sammen med alle de andre gamlinge
og snakke om de gode gamle dage :)

SeniorFisker[/quote]

Jah, det er jeg jo så lidt for ung til at have oplevet. Jeg kan huske, da John Lennon blev skudt. Det ramte mig af én eller anden grund lige i mellemgulvet, selv om jeg ikke var ret gammel. Jeg tror, det var første gang, at jeg indså, at folk, som jeg så op til, trods alt ikke var udødelige. Nu kunne én eller anden psykolog så sikkert fortælle en helt masse om at erkende og anerkende sin egen dødelighed. Men det tror jeg, at vi skal springe over i denne sammenhæng... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af VilhelmNielsen »

Var hverken født hverken født da Jimi eller Lennon døde, men at besøge Dakota og Central Park i New York, var som at blive slået så hårdt i maven at man tuder. Har det på samme måde med Jimi.

Må han for evigt inspirere musikere og kommende-musikere.

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af Jackie van Hippie »

Gearfreak burde have fået sort layout på denne sorgens dag..
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af Starcaster »

Ja jeg kan kun huske i 9. klasse da SRV døde. Vi havde aftalt at gå med sørgebind hele dagen....
Denne udsendelse om Jimis dage i DK er rigtig god synes jeg!
<a href="http://www.dr.dk/P1/Feature/Udsendelser ... 153536.htm" rel="nofollow">http://www.dr.dk/P1/Feature/Udsendelser ... 536.htm</a>

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af Sasha »

Jo-jo, selv om der burde uddeles håndmadder for at nævne SRV i en tråd om Jimi Hendrix...

:-)

For nu at sætte både den éne og andens påstand om at "Jimi Hendrix var min kæreste" lidt i relief, så var der i forbindelse med et Eddie Kramer-foredrag for et par år siden én blandt publikum, som spurgte, om ikke der var noget med, at Jimi havde en dansk kæreste på et tidspunkt. Eddie Kramer tænker sig lidt om og siger så med et skælmsk, underfundigt smil: "I don´t know. He may very well have. Jimi had many, MANY girlfriends"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af efrandsen »

Jimi var bare alt alt for fantastisk!

Billede
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
MichaelNielson
Himmelhund
Indlæg: 23
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: It was...

Indlæg af MichaelNielson »

[quote="Sasha"]Jo-jo, selv om der burde uddeles håndmadder for at nævne SRV i en tråd om Jimi Hendrix...

:-)

For nu at sætte både den éne og andens påstand om at "Jimi Hendrix var min kæreste" lidt i relief, så var der i forbindelse med et Eddie Kramer-foredrag for et par år siden én blandt publikum, som spurgte, om ikke der var noget med, at Jimi havde en dansk kæreste på et tidspunkt. Eddie Kramer tænker sig lidt om og siger så med et skælmsk, underfundigt smil: "I don´t know. He may very well have. Jimi had many, MANY girlfriends"... :-)[/quote]

Og jeg har ikke engang været fan af ham:

<a href="http://kpn.dk/popmusik/article2188199.ece" rel="nofollow">http://kpn.dk/popmusik/article2188199.ece</a>

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen