? manglende tråd ?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Låst
Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

? manglende tråd ?

Indlæg af Luske74 »

hvor blev standbyknaptråden af ??

havde set frem til lidt alwansk skæren ud i pap for en n00b som mig men kan ikke finde tråden ?? er den blevet sletttet eller er jeg også blevet en n00b til internettet i løbet af natten :?

MVH Luske74

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af JGreen »

Tror du ikke bare den var på det gamle forum?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af K-P »

Nej, den blev lukket og senere hen slettet i dag.
Cogito sumere potum alterum

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af MacG »

[quote="Luske74"]hvor blev standbyknaptråden af ??

havde set frem til lidt alwansk skæren ud i pap for en n00b som mig men kan ikke finde tråden ?? er den blevet sletttet eller er jeg også blevet en n00b til internettet i løbet af natten :?

MVH Luske74[/quote]

Kræn synes ikke de talte pænt til hinanden. Jake hev en gammel bog frem, og Sasha forholdt sig til virkeligheden, og Kræn kunne ikke lide sproget det blev gjort i. Jeg synes ikke der var noget at hidse sig op over, men det synes Kræn, og det er hans forum...

Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af Luske74 »

ja ok ??

sådan går det åbenbart af og til ??

og øv , havde lige håbet på et par guldkorn fra hr Alwan , og lur mig om ikke de kom , men så tog tråden en drejning i retning af [quote="MacG"]Jake hev en gammel bog frem, og Sasha forholdt sig til virkeligheden [/quote] :? og så gik det ellers løs :?:

MVH Luske74

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af Jake »

[quote="MacG"]Kræn synes ikke de talte pænt til hinanden. Jake hev en gammel bog frem, og Sasha forholdt sig til virkeligheden, og Kræn kunne ikke lide sproget det blev gjort i. Jeg synes ikke der var noget at hidse sig op over, men det synes Kræn, og det er hans forum...[/quote]

Nu synes jeg lige, at vi skal holde os til facts, i stedet for at male din ven i et pænere lys.

Forskellen mellem mine argumenter og Sasha's er, at mine er underbygget af litteraturen, og hans er underbygget af personlige overbevisninger. F.eks. postulerede han, at rørene tager skade af at have spænding over anoden, før disse er varmet op, hvilket er modsat alt der står i litteraturen (med undtagelse af transmitterrør med 10kV over anoden, og et output på 100 gange det vi selv sider og leger med), og alle mine egne erfaringer.

At Sasha så fortsætter sine tilsvininger af mig og min virksomhed, endda i offentligt rum, er jeg meget uforstående overfor. Før blev de holdt pr. mail, men jeg ved ærlig talt ikke hvorfor han føler jeg skal tales sådan til. Jeg er herinde for at lære og lære fra mig. Jeg er ikke overtroisk, men arbejder derimod ud fra sund, kritisk, videnskabelig metode. Og når det er sagt, så er standby-knappen intet andet, end en fancy måde at mute sin forstærker. EOD.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af Sasha »

Og der findes ikke u-underbyggede postulater i "litteraturen"? Jeg synes nu ellers, at der er masser af dem. Du fremsætter endda et ny ét af slagsen - endda helt uden litteraturhenvisning...

Nu er der så vist også en kende forskel på "overbevisning" og "erfaring". Men OK, man ofrer jo gerne en detalje eller to for at få sin påstand igennem.

Men du fattede åbenbart ikke, hvorfor den oprindelige diskussion blev lukket?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af IkkeMig »

Moderator hat på:

Den tidligere tråd blev slettet fordi nogle brugere ikke kunne tale pænt til hinanden og det blev så slemt, at der blev klaget over det.

Jeg vil gerne henstille til at den diskussion ikke tages op i denne tråd i stedet for. En saglig diskussion om de tekniske aspekter skal være velkommen (men lav så en ny tråd til det), men vi vil hverken se folk svine hinanden til eller for den sags skyld beskylde hinanden for at svine hinanden til. Glem, hvad der er sagt og gå efter bolden i stedet for manden. Tak.

/Moderator hat af.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af Jake »

Uanset hvor børnehaveagtigt dette må lyde, så er det altså ikke mig der starter med tilsviningerne. Det er nu anden gang hvor en moderator har brudt ind, hvor Sasha har svinet mig og mit virke til, så det er altså ikke noget jeg vil tage på min kappe.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af IkkeMig »

Emnet om hvem, der taler grimt om hvem hører ikke til her. Det oprindelige emne er væk. Den del er uddebatteret.

Jeg lukker her. Som sagt: Hvis i vil diskutere emnet er i velkomne, men diskussioner om hvem der først sagde grimme ting i en tråd, der allerede er væk, det har vi ikke lige brug for her.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: ? manglende tråd ?

Indlæg af kraen »

Det handlede ikke så meget om, hvad jeg syntes. Tråden skulle ikke have været slettet - det var et fejltryk fra min side, og det tager jeg gerne på min kappe.

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen