?? nu fatter jeg intet ??

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

?? nu fatter jeg intet ??

Indlæg af Luske74 »

kan oprette et nyt emne i forummet ??

men kan ikke sende PB til hverken stand eller felt (admins eller brugere??)

er jeg blevet blacklistet så er det ok men jeg vil godt vide det , men når jeg sender en PB til en person og får at vide at vedkommende har slettet sin profil herfra så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal tro længere , især ikke når samme profil poster 3 minutter senere ?? gider i ikke at læse mine n00bindlæg så er det OK , bare skriv det direkte

MH Luske74


i tilfælde det ikke er en fejl så tak til : alwan , made , turtle , pluto , telemaster og hapsall for at have gjort min hverdag tålelig herinde

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ?? nu fatter jeg intet ??

Indlæg af GuitaRasmus »

Ro på - det ville ikke være første gang at softwaren driller lidt. :) Skriv til Kræn, han plejer at være flink til at kigge på det.

Edit: Hahaha, flot Rasmus - det er jo det du ikke kan. :D Brug denne, og send ham en mail:

<a href="http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... rofile&u=2" rel="nofollow">http://gear-freak.dk/forum/memberlist.p ... ile&u=2</a>
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ?? nu fatter jeg intet ??

Indlæg af Smittefar »

Der er pt. ingen brugere, der er blacklistet, udelukket, slettet eller lignende - Det må have været en fejl i softwaren /moderator
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: ?? nu fatter jeg intet ??

Indlæg af Pluto »

[quote="Luske74"]kan oprette et nyt emne i forummet ??

men kan ikke sende PB til hverken stand eller felt (admins eller brugere??)

er jeg blevet blacklistet så er det ok men jeg vil godt vide det , men når jeg sender en PB til en person og får at vide at vedkommende har slettet sin profil herfra så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal tro længere , især ikke når samme profil poster 3 minutter senere ?? gider i ikke at læse mine n00bindlæg så er det OK , bare skriv det direkte

MH Luske74


i tilfælde det ikke er en fejl så tak til : alwan , made , turtle , pluto , telemaster og hapsall for at have gjort min hverdag tålelig herinde[/quote]



Nu har jeg vist overset den tråd der snakkes om,så jeg har lidt svært ved at sige buh eller bøh.
Men det virker som om det er en nekrolog du skriver.Så slemt kan det vel næppe være.Og jeg var som ikke klar over at jeg bidrager med alverden på dette
eller andre forums.Så jeg takker for jeg er med til at gøre nogens hverdag tålelig. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen