Til os med kone og børn...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Til os med kone og børn...

Indlæg af shm »

Og fast arbejde og andre forpligtelser, og for god orders skyld, er det ikke en nedladende kommentar til dem der ikke er i et arbejdsforhold eller andre vigtige gøremål! Jeg har lige købt mig en loop station RC-2. Det kan jeg anbefale. Ikke at vi på nogen måde taler overdrevet vellyd. Men det er dejligt, at have en øvekammerat, der gider at øve, når man har tid og som er så tight som en selv og kan omsætte en ide til realiteter, hurtigt, men det er nok bare mig der igen, har opdaget noget nyt lidt sent-,

Jeg er begegstret og det er vist først gang siden 1984 da jeg købte min Boss DD2................ :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Sasha »

Det er ikke tit, du er begejstret, må man sige!

Kan man deraf udlede, at f.eks. kone og børn er anskaffet før 1984? Ellers skulle pokker da stå i det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af shm »

[quote="Sasha"]Det er ikke tit, du er begejstret, må man sige!

Kan man deraf udlede, at f.eks. kone og børn er anskaffet før 1984? Ellers skulle pokker da stå i det...[/quote]


Nej, ok, du fangende mig igen,men jeg er meget mere begejsteret for min kone og mine børn, end alt andet. Men jeg syntes, at Looperen er super sjov, udfordrene, appelere til kreativitet og fed er øve med og det er sgu' ikke så tit det sker................

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Dannyboy »

Ja det er en fed lille pedal. Jeg solgte dog min til Turtle da jeg var på røven

stl
Smoke On The Water
Indlæg: 54
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af stl »

En anden nyttig dims er et usb lydkort og lidt optagesoftware... Her kan man hurtigt få tiden til at gå. Er dog ikke altid foreneligt med førnævnte kone og børns behov for opmærksomhed.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Jens H »

Jeg er også meget glad for min. Eneste minus er at når jeg går i gang med den, så har jeg pludselig siddet 2 timer, og ikke fået lavet det jeg skulle.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Smittefar »

Jeg har det helt store setup med lydkort og comp og fræs, men jeg har godt nok tænkt på at købe sådan en lille looper - Det er så meget simplere, at jeg tror, jeg ville få det brugt mere.
Modded guitars were crap right out of the factory

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Jackie van Hippie »

Argh.. Skulle man nu have masser af tid bare fordi man ikke har kone og børn? Så prøv at gå i gymnasiet, arbejde som tjener om aftenen, spille i band, arbejde som lydmand torsdag eller weekend, undervise i G-dur til D-dur til E-mol til C-dur og tilbage igen hver mandag, lave lektier og afleveringer, arrangere gymnasie fester, nå bestyrrelses møder i dvs. foreninger... osv. :crazy:

Jo a' ungdom ka' og da! :D

Men jo det er skide smart med sådan en RC-2'er :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

stl
Smoke On The Water
Indlæg: 54
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af stl »

[quote="Jackie van Hippie"]Argh.. Skulle man nu have masser af tid bare fordi man ikke har kone og børn? Så prøv at gå i gymnasiet, arbejde som tjener om aftenen, spille i band, arbejde som lydmand torsdag eller weekend, undervise i G-dur til D-dur til E-mol til C-dur og tilbage igen hver mandag, lave lektier og afleveringer, arrangere gymnasie fester, nå bestyrrelses møder i dvs. foreninger... osv. :crazy:

Jo a' ungdom ka' og da! :D

Men jo det er skide smart med sådan en RC-2'er :) [/quote]

Du har ihvertfald ikke tid til kone og børn ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Smittefar »

[quote="Jackie van Hippie"]Argh.. Skulle man nu have masser af tid bare fordi man ikke har kone og børn? Så prøv at gå i gymnasiet, arbejde som tjener om aftenen, spille i band, arbejde som lydmand torsdag eller weekend, undervise i G-dur til D-dur til E-mol til C-dur og tilbage igen hver mandag, lave lektier og afleveringer, arrangere gymnasie fester, nå bestyrrelses møder i dvs. foreninger... osv. :crazy:

Jo a' ungdom ka' og da! :D

Men jo det er skide smart med sådan en RC-2'er :) [/quote]
Du har da i hvert fald tid til en masse ting, jeg ikke har tid til ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Smittefar"][quote="Jackie van Hippie"]Argh.. Skulle man nu have masser af tid bare fordi man ikke har kone og børn? Så prøv at gå i gymnasiet, arbejde som tjener om aftenen, spille i band, arbejde som lydmand torsdag eller weekend, undervise i G-dur til D-dur til E-mol til C-dur og tilbage igen hver mandag, lave lektier og afleveringer, arrangere gymnasie fester, nå bestyrrelses møder i dvs. foreninger... osv. :crazy:

Jo a' ungdom ka' og da! :D

Men jo det er skide smart med sådan en RC-2'er :) [/quote]
Du har da i hvert fald tid til en masse ting, jeg ikke har tid til ;) [/quote]
Næh, har jeg egentligt ikke, prøver bare at nå det alligevel ;)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Christian Mogensen »

Digitech har lavet en lignende model der hedder JamMan - den slår jeg også lige et slag for... Fantastisk øve-værktøj, og bliver man fortrolig med den, kan man lave nogle ret fede ting m. sig selv (Indsæt selv dårlige jokes)

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af Jake »

Jeg er også totalt fan af loopers - både som arbejdsredskab i et band, og som øveværktøj hjemme!

Akai, BOSS og Line 6 kan alle anbefales!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Til os med kone og børn...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]Ja det er en fed lille pedal. Jeg solgte dog min til Turtle da jeg var på røven[/quote]

Og jeg er også blevet ganske begejstret for den - det er som Jens skriver, man har pludselig siddet og jammet med den dumme røde dims i flere timer i stedet for at lave noget :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen