Flash af ny guitar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Izzy »

... må jeg overveje at købe slagpladen hvis den skal af? Det vil se sjov ud på en sort strat.. (ja, det vil se sjov ud i alle farver!)
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]

Jeg har ridset mine initialer i min... Så hvis jeg engang skulle sælge, så kunne jeg nok kun sælge til Robert Sundh Ricardo! :lol:[/quote]

... Der iøvrigt også har venner der matcher Telemasters og undertegnedes tandsæt. :D

Tillykke med den, Mikkel - den er godt nok ikke særligt pæn, men den spiller sikkert fedt.[/quote]

Haha, ja, inklusiv mit eget tandsæt. Den har mange dings som har gode historier... Ringe gymnasium f.eks... Hvor vi spillede til en eller anden fucked up julefest, hvor en meget vulgær gymnasiepige prøvede at score mig mens vi stod og spillede! :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]Cool - Rasmus Skov har jo også en ældre HMH, og det er altså en kongespade! Tør man spørge, hvad der forlod dig i byttehandelen?[/quote]

Din gamle partscaster og en Fender Mustang. I forhold til sælgers pris, og min pris for de to, var det en god handel for mig, men om ikke andet, så får jeg her en guitar, jeg måske kunne finde på at spille på engang imellem - det var ikke rigtig tilfældet med de to andre.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Jeg er bange for at al mojo netop ligger i den slagplade. :) :idea: [/quote]

Damn ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SilasBlume"]Tillykke med svinet, og velkommen i klubben. Det er godt nok en ret.... hmm, alternativ slagplade ;) Men ellers ser den vældig fin ud.
Hvilket serie nr. står der på neckplaten?[/quote]

Der står Nr.SO48 på neckplate'n.

Og tak :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Hapsall"]Btw Mikkel jeg har en hvid slagpl du kan prøve og OCD'n kan du også bare komme og låne..og jeg har sgisme også 3 hmh(er indgraveret) pu covers i sorte og og jeg ved også hvordan den kunne tæskes og fryses og og og........[/quote]

Hvis den skal relic'es (som en guitar fra hr. Hansens hånd jo bør være, nu om dage), så vil jeg da gøre det selv. Relic er jo kun sjovt, hvis det ser amatøragtigt ud.

Resten kan vi kigge på, hvis jeg finder ud af jeg vil beholde den. Det har jeg ikke helt taget stilling til endnu.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dannyboy"]Jeg stemmer for sort slagplade![/quote]

Det tror jeg egentlig også jeg gør. Sort ér bare det nye sort.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Odgaard »

Tillykke med den. Den er virkelig grim :)

Jeg støtter fuldt op om sort-slagplade-tankerne. Måske en tre-lags.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Telemaster"]Cool - Rasmus Skov har jo også en ældre HMH, og det er altså en kongespade! Tør man spørge, hvad der forlod dig i byttehandelen?[/quote]

Din gamle partscaster og en Fender Mustang. I forhold til sælgers pris, og min pris for de to, var det en god handel for mig, men om ikke andet, så får jeg her en guitar, jeg måske kunne finde på at spille på engang imellem - det var ikke rigtig tilfældet med de to andre.[/quote]

Cool - det lyder som et ok byttte :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

Så var den med i øveren. For hulen, hvor jeg ikke synes det er nemt ...

Først og fremmest; den spiller som en drøm, og lyder helt eminent også. Man kan virkelig mærke, at det er kram man står med, mellem hænderne. Men da jeg, efter rygepausen, samlede LP'en op, og spillede et par numre, var jeg bare SÅ meget mere på hjemmebane igen. Man skal selvfølgelig give tingene en chance, og der ER jo stor forskel en LP og en strat, men jeg var slet ikke i tvivl om, hvad der var det rigtige for mig, i den givne situation.

Så til trods for, at jeg for ikke så længe siden tudede over, at LP slet ikke passer ind i det musik jeg spiller, og at en strat var det helt rigtige, så lader det til at være lige omvendt nu :crazy:

Summa summarum: Igen en mega fed spade, jeg nok ikke kommer til at bruge ret meget. Meeeeen, den er ikke afskrevet helt endnu :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af AnotherDan »

Har du prøvet en PRS eller lignende?
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Sasha »

Hmm... Lad os nu se: Hvordan får jeg lige min Laskepølse igennem en Marshall 2204 til at lyde som en Strat gennem en Fender-forstærker?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Sasha »

Hmm... Lad os nu se: Hvordan får jeg lige min Laskepølse igennem en Marshall 2204 til at lyde som en Strat gennem en Fender-forstærker?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Christian Mogensen »

Du kunne jo også bare bytte den med min Gibson Blueshawk - så har du lidt fra begge verdener (inkl. Strat-lyd vha. varitone-tingesten i den).
Dét tror jeg du ville blive meget glad for!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Hmm... Lad os nu se: Hvordan får jeg lige min Laskepølse igennem en Marshall 2204 til at lyde som en Strat gennem en Fender-forstærker?

:-) [/quote]

Hehe ... Ahr, det var ikke helt sådan det var :) Jeg manglede den dynamik i LP/2204, som Fender/Fender plejer at kunne give mig, og den fik jeg (tæt på, i hvert fald) vha. meget små midler, og fiflen rundt med knapper, efter kyndig vejledning af bl.a. dig selv. Jeg har ikke på noget tidspunkt haft ambitioner om, at få mit nuværende setup til at lyde som et andet setup. Det ville jo være fjollet ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="AnotherDan"]Har du prøvet en PRS eller lignende?[/quote]

Det tror jeg faktisk ikke. Men jeg har en formodning om, at det nok ikke lige er mig. Og jeg er faktisk heller ikke klar over, hvor man kan komme til at prøve én, når man bor på en ø, hvor man (i praksis) kun har Aage at vælge imellem?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]Hmm... Lad os nu se: Hvordan får jeg lige min Laskepølse igennem en Marshall 2204 til at lyde som en Strat gennem en Fender-forstærker?

:-) [/quote]

Hehe ... Ahr, det var ikke helt sådan det var :) Jeg manglede den dynamik i LP/2204, som Fender/Fender plejer at kunne give mig, og den fik jeg (tæt på, i hvert fald) vha. meget små midler, og fiflen rundt med knapper, efter kyndig vejledning af bl.a. dig selv. Jeg har ikke på noget tidspunkt haft ambitioner om, at få mit nuværende setup til at lyde som et andet setup. Det ville jo være fjollet ...[/quote]

Ja, det ville det nok...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Christian Mogensen"]Du kunne jo også bare bytte den med min Gibson Blueshawk - så har du lidt fra begge verdener (inkl. Strat-lyd vha. varitone-tingesten i den).
Dét tror jeg du ville blive meget glad for![/quote]

Tja ... sådan én kunne da være meget sjov at prøve. Meeeen et bytte lige over, bliver vist en dårlig forretning for mig, jvf. eBay ;)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Dannyboy"]Jeg stemmer for sort slagplade![/quote]

Det tror jeg egentlig også jeg gør. Sort ér bare det nye sort.[/quote]

Ja og så kommer den jo også til at lyde bedre samtidig ;)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hej Mikkel

Hvis du mangler en sort slagplade kan du sende mig en frankeret svarkuvert - så har jeg nok en som du må få - den ligger alligevel bare og fylder... :-)

/Michael
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen