Flash af ny guitar

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

Byttede mig til en ny (gammel) guitar i dag. En HMH stratocaster. Umiddelbart spiller den sgu meget godt, men jeg må lige vente til i morgen i øvelokalet, med at vurdere lyden.

Nok snak, billeder:

Billede
Billede
Billede
Billede

:thumbup:

Edit: Farven er lidt svær at fange, i aftenbelysning og med blitz. Men jo, den er virkelig kikset ... sådan lidt Bailey's/cappucino-farvet, i skøn forening med en gul-orange perlemorsslagplade :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af IkkeMig »

Tillykke med den - jeg håber, den er god, for jeg synes godt nok ikke den er særlig pæn :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af K-P »

Den minder mig om min mormor.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Tillykke med den - jeg håber, den er god, for jeg synes godt nok ikke den er særlig pæn :lol: [/quote]

Nej, fruen vidste næsten heller ikke hvad hun skulle sige :lol: Men bare rolig, jeg er helt enig - den er satme ikke for køn.

Edit: Men hvis det nu viser sig at den spiller helt fantastisk, og skal blive hos mig resten af sine/mine dage, så tænker jeg at en anden slagplade vil kunne redde en del.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Telemaster »

Cool - Rasmus Skov har jo også en ældre HMH, og det er altså en kongespade! Tør man spørge, hvad der forlod dig i byttehandelen?
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Anonym »

Jeg er bange for at al mojo netop ligger i den slagplade. :) :idea:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Pluto »

Den er da sej.Ikke en farve man ser hver dag:Eller rettere sagt jeg har set før med sådan en slagplade.Cool og tillykke. :)
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Anonym »

Tillykke med dyret..Meen den slagplade der den skulle da nok lige skiftes ;)

Og vælkåmmen i klubben..

SilasBlume
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af SilasBlume »

Tillykke med svinet, og velkommen i klubben. Det er godt nok en ret.... hmm, alternativ slagplade ;) Men ellers ser den vældig fin ud.
Hvilket serie nr. står der på neckplaten?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"]Tillykke med den - jeg håber, den er god, for jeg synes godt nok ikke den er særlig pæn :lol: [/quote]

Nej, fruen vidste næsten heller ikke hvad hun skulle sige :lol: Men bare rolig, jeg er helt enig - den er satme ikke for køn.

Edit: Men hvis det nu viser sig at den spiller helt fantastisk, og skal blive hos mig resten af sine/mine dage, så tænker jeg at en anden slagplade vil kunne redde en del.[/quote]

Den er godt nok ikke specielt køn! :) Ærgeligt, ville jeg synes at der ikke er tremolo system på. :o

Men ja, en anden slagplade ville kunne gøre alverden. Hvornår er den fra?

Jeg har ridset mine initialer i min... Så hvis jeg engang skulle sælge, så kunne jeg nok kun sælge til Robert Sundh Ricardo! :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Anonym »

Btw Mikkel jeg har en hvid slagpl du kan prøve og OCD'n kan du også bare komme og låne..og jeg har sgisme også 3 hmh(er indgraveret) pu covers i sorte og og jeg ved også hvordan den kunne tæskes og fryses og og og........

jkha
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af jkha »

Tillykke med din HMH strat.

Jeg har ejet den og da havde den en hvid slagplade... klæder den bedre syntes jeg.
Det er en fed strat som jeg købte svine billigt :) i Odense da sælger havde købt en relic HMH strat, og bare skulle af med denne her.

Jeg byttede den væk for en Gibson les paul deluxe og det har jeg ikke fortrudt :D

Held og lykke med den..

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Jens H »

Jeg kan godt lide farven på kroppen. Den er flot. Men den gule farve på slagpladen crasher fuldstændigt med den.
Det ligner birdeye hals. Hvordan ser bagsiden ud?
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Smittefar »

Tillykke - den ser da lækker ud.
Modded guitars were crap right out of the factory

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Peter C »

Tillykke med den "nye" guitar. :-)

Det var da rart med en anderledes guitar.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Dannyboy »

Tillykke mand. Den er sgu grim :)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"]

Jeg har ridset mine initialer i min... Så hvis jeg engang skulle sælge, så kunne jeg nok kun sælge til Robert Sundh Ricardo! :lol:[/quote]

... Der iøvrigt også har venner der matcher Telemasters og undertegnedes tandsæt. :D

Tillykke med den, Mikkel - den er godt nok ikke særligt pæn, men den spiller sikkert fedt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Jake »

Jeg vil også tro, at en hvid eller perloid slagplade vil kunne gøre en verde af forskel. Det er ikke en farve man ser ofte, og som jeg forestiller mig den ud fra billeder + din beskrivelse, så lyder den altså rigtig flot! Til lykke med den. Måske er den faste bro også fed, når du nu spiller rock?

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Morten M »

God farvekombination. Tillykke.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash af ny guitar

Indlæg af Dannyboy »

Jeg stemmer for sort slagplade!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen