Om Rørtoppe, Watt-Overkill og Satan

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Om Rørtoppe, Watt-Overkill og Satan

Indlæg af Jejak »

Min erfaring med lav-watt forstærkere i metal-regi er desværre at de hurtigt bliver for slatne i bunden ...men nu hvor du nævner Converge som ét af lydidealerne kan det da godt være det slet ikke bliver et problem - jeg husker umiddelbart deres lyd som værende noget der sagtens kunne komme fra en lav-watt forstærker på max - sådan en forstærker kan du garanteret hurtigt finde. Hvordan den så arbejder i et mix, hvor en stor grum Rectumfrier også indgår, er selvfølgelig svært at sidde og forestille sig uden at have prøvet det først...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Om Rørtoppe, Watt-Overkill og Satan

Indlæg af Kallum »

Har du overvejet Jet City? De er da i allerfald overkommelige rent prismæssigt og gutterne på HCAF er ved at lave i underpermissionerne over dem konstant..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Om Rørtoppe, Watt-Overkill og Satan

Indlæg af CobraPizza »

Altså Marshall Haze'en som er en 15 watter rør, kan altså spille ekstremt højt.. jeg brugte den sammen med et orange kab, og det blev en fuldfed mellemtone fremtrændende lyd..

Forrsten Christian, så skal du lige hører "Bring Me The Horizon"'s nye album "There Is A Hell Believe Me I've Seen It, There Is A Heaven Let's Keep It A Secret".. de er har nogle fede passager
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Om Rørtoppe, Watt-Overkill og Satan

Indlæg af Loomer »

[quote="CobraPizza"]Forrsten Christian, så skal du lige hører "Bring Me The Horizon"'s nye album "There Is A Hell Believe Me I've Seen It, There Is A Heaven Let's Keep It A Secret".. de er har nogle fede passager[/quote]

Du tager forhåbentligt gas på mig nu, gør du ikke? :wtf:


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen