Texas guitars

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
RuneL
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Texas guitars

Indlæg af RuneL »

Jeg så SutainerPlayers henvisning til GMF.se's udsalg og fik kigget mig lidt omkring derinde og faldt så over deres Texas guitars mærke som jo skræmmende billigt.
Jeg vil derfor høre om der er nogen som har erfaring med det mærke og kvaliteten deraf?
Jeg har i længere tid tænkt på at købe en båndløs bas men bare aldrig fået taget mig sammen så derher virker som en oplagt chance.
Mvh Rune
MM Stingray -> GK 1001rb

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af Pluto »

Jeg købte for nogen år siden en Texas strat i mini størrelse nede på Vintage Show til min lille søn.Den kostede 800 kr og er som ok.
Sorte strater lyder bare bedst..

RuneL
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af RuneL »

Så du mener at bygge kvaliteten er okay hvis man bare skal have noget at lege med?
Eller ville du anbefale at man brugte lidt flere penge?
Mvh Rune
MM Stingray -> GK 1001rb

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af Pluto »

Jeg ville ikke satse på en Texas hvis jeg selv skulle have en ny guitar ,men til for sjov er den sikkert fin.
Sorte strater lyder bare bedst..

RuneL
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af RuneL »

Okay så må jeg lige tilbage i tænke boksen, men tak for dit input
Mvh Rune
MM Stingray -> GK 1001rb

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af VilhelmNielsen »

For mig er en for sjov guitar, en guitar der er sjov at spille på. Sagt med andre ord, en guitar.

RuneL
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Texas guitars

Indlæg af RuneL »

[quote="VilhelmNielsen"]For mig er en for sjov guitar, en guitar der er sjov at spille på. Sagt med andre ord, en guitar.[/quote]
Det er jeg som udgangspunkt også helt enig i. Det giver mig en meget større fornøjelse at spille på kvalitets instrumenter kontra noget billigt l***.

Jeg ved bare ikke om en båndløs bas er noget jeg kommer til at bruge meget så jeg har ikke lyst til at smide alt for mange penge efter en.
Mvh Rune
MM Stingray -> GK 1001rb

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen