EMG 85 humbuckers

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Mik Vestergaard
Himmelhund
Indlæg: 10
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

EMG 85 humbuckers

Indlæg af Mik Vestergaard »

Hej alle.
Vil skrive til jer på dette forum, da jeg syntes at der er mere subtans i svarene :)

Jeg er blevet budt en Gibson Longhorn. De kommer med et set EMG 85 aktive pu's.

Jeg spiller normal rock, ikke heavy overhovedet. Tænk på rock-balle-musik :D

Er der nogle af jer, som evt. har disse installeret eller erfaringer med dem? De leverer naturligvis mere output end passive, men hvad jeg kunne læse mig frem til så er de utrolig heavy i lyden! Desværre har jeg ikke muligheden for at afprøve dem selv, da vores musikbutik er MEGET begrænset

På forhånd tak.... /Mik

Her er spaden jeg får:
Billede

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: EMG 85 humbuckers

Indlæg af Dale »

Uh, jeg har siden jeg så den guitar første gang tænkt, at det var så forbandet synd at der blev smidt sådan en gang "racer-pickupper" i. Jeg ville smide 57'ere i, og sælge de EMG'ere.
When You see W. C. Fields.

Mik Vestergaard
Himmelhund
Indlæg: 10
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: EMG 85 humbuckers

Indlæg af Mik Vestergaard »

[quote="Dale"]Uh, jeg har siden jeg så den guitar første gang tænkt, at det var så forbandet synd at der blev smidt sådan en gang "racer-pickupper" i. Jeg ville smide 57'ere i, og sælge de EMG'ere.[/quote]

Ja umiddelbart tænkte jeg også at det var sgu da synd. Men så igen, så tænkte jeg at der må da være en grund til at lige de pu's blev sat i?

'57'ere - det må IKKE komme for tæt på af LPs lyd....

Franklin
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: EMG 85 humbuckers

Indlæg af Franklin »

85éren har siddet i Steve lukathers guitarer i ja, mere end 20 år så den kan andet end heavy :)
Har en til at sidde på en strat som jeg spiller dansk 80ér og balle med, og synes den gør et godt job, virker ikke til alt men langt hen af vejen er det brugbart.
Ham der Dumble??? er han ved kommunen???

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: EMG 85 humbuckers

Indlæg af Dale »

[quote="Mik Vestergaard"][quote="Dale"]Uh, jeg har siden jeg så den guitar første gang tænkt, at det var så forbandet synd at der blev smidt sådan en gang "racer-pickupper" i. Jeg ville smide 57'ere i, og sælge de EMG'ere.[/quote]

Ja umiddelbart tænkte jeg også at det var sgu da synd. Men så igen, så tænkte jeg at der må da være en grund til at lige de pu's blev sat i?

'57'ere - det må IKKE komme for tæt på af LPs lyd....[/quote]Ja, for at lave en heavyspade sikkert ;) . Men du skal nok regne med at den stadig lyder af LP ligemeget hvad du gør.
When You see W. C. Fields.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen