Fender Super-Champ XD

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Fender Super-Champ XD

Indlæg af Brun Sæbe »

Modellen har nogle år på bagen nu, men jeg har lige fået et eksemplar til hjemmebrug. Jeg synes den er skæg - den har en helt ren 'blackface' kanal der lyder godt samt en kanal med 16 forskellige digitale/solid state-lyde der skal emulere kendte forstærker-typer. Heraf har jeg indtil videre fundet én der er ganske fed (8'eren), især når jeg kører over mit Vad-byggede 1x12 kabinet (med en V30).

Andre brugere/misbrugere?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Super-Champ XD

Indlæg af Odgaard »

Tror nok det var sådan en Doktormaavenz brugte til at flå ørerne af mig til Gathering i Middelfart for nogle år siden.

ESSimon
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Fender Super-Champ XD

Indlæg af ESSimon »

Jeg er også rigtig glad for min. Havde egentlig købt den til samme formål som dig - ren øveforstærker, men syntes squ den er fed, så derfor bruger jeg den som back-up, og der hvor min Matchless på 35 watt er overkill, ja der tager jeg champen med, og bruger så bare "blackface"-kanalen med mit board. Den får thumbs-up herfra..

Ps. Syntes faktisk også at de digitale effekter er OK. Er vild med viben :)

Simon

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen