Flash din Hansen/HMH tråden..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Nicolai »

[quote="Morten M"][quote="Nicolai"]Ja- undskyld slåfejlen ;)

Det har du såmænd ret i.

"Problemet" er jo så også, med disse "Hansen Guitars" (og andre custombyggere generelt), at man ikke kan prøve den før, den er færdiglavet.[/quote]
Gå ind til Woodstock og prøv nogle stykker ;) [/quote]

Jo- men det er jo "std.-modeller", og ikke med personlige specs. Tror dog godt, jeg kunne finde på at prøve dem alligevel. Men det jeg ville sukke efter var en 3 tonet sunburst med palisanderbræt a la Hapsalls, og en sådan kan jeg ikke finde. Desuden er deres kroppe af Mahogni- ikke el.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Sasha »

Og Nicolai:

Husk nu, at der også er mange andre dygtige guitarbyggere, som bygger højkvalitetsguitarer - Mörch, Severin, Flatbush m.fl.

Så det er ALT for spinkelt et grundlag, du overvejer sagen på... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

alexander
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af alexander »

[quote="Nicolai"][quote="Morten M"][quote="Nicolai"]Ja- undskyld slåfejlen ;)

Det har du såmænd ret i.

"Problemet" er jo så også, med disse "Hansen Guitars" (og andre custombyggere generelt), at man ikke kan prøve den før, den er færdiglavet.[/quote]
Gå ind til Woodstock og prøv nogle stykker ;) [/quote]

Jo- men det er jo "std.-modeller", og ikke med personlige specs. Tror dog godt, jeg kunne finde på at prøve dem alligevel. Men det jeg ville sukke efter var en 3 tonet sunburst med palisanderbræt a la Hapsalls, og en sådan kan jeg ikke finde. Desuden er deres kroppe af Mahogni- ikke el.[/quote]

Er det et æstetisk problem eller handler det om de forskellige lydegenskaber i el og mahogni?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Flash din Hansen/HMH tråden..

Indlæg af Anonym »

Lige det der med at skulle få bygget til sig selv, er jo noget af et sats. Derfor prøvede jeg op til flere inden start af byggeriet og kunne til sidst sige; den skal være som den, se ud ala den og lyde ala den..Om jeg så var heldig ved jeg ikke, men jeg tror ikke det kan blive meget mere optimalt for mit vedkommende..

Da jeg købte min Hansen strat i woodstock "ubeset og uafprøvet" over telefonen(havde dog sagt nej i butik hvis den var helt gal), vidste jeg på forhånd hvad jeg fik, idet at gribebrættet var som på min custom made tele.. At straten den så bare var federe i virkeligheden var ren fryns..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen