Varm, bluesy drive...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Nicolai »

Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Odgaard »

[quote="Nicolai"]Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?[/quote]
...og at en pedal måske stadig ikke får tingene til at lyde fedt ved stueniveau?

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Nicolai »

Det kommer jo an på, hvor problemet ligger ;) Der er da mange, som får deres drive fra pedaler. Jeg er godt tilfreds med lyden i min forstærker- det er TSeren, jeg (sometider) ser mig gal på, og her kunne en SHOD måske være noget (eller en LGW, hvis det er en TS lignende pedal, man ønsker).
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af strattitude »

[quote="Nicolai"]Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?[/quote]
Det der med at Mad Professor pedaker skulle have problemer med udgangsimpedansen har jeg aldrig hørt om. Jeg har haft både en LGW og en Deep blue Delay og har ikke haft problemer med dem på mit board.

Har for nylig prøvet en Sweet Honey Overdrive, og den var super fed synes jeg. Reagerede fantastisk på plekter anslag, og lød meget naturlig og transperant.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Smittefar »

[quote="Nicolai"]Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?[/quote]

Altså i Aage, der vist fører MP, kan du jo bare købe pedalen og så levere den tilbage efter en uge, hvis den alligevel ikke faldt i din smag.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Sasha »

[quote="strattitude"][quote="Nicolai"]Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?[/quote]
Det der med at Mad Professor pedaker skulle have problemer med udgangsimpedansen har jeg aldrig hørt om. Jeg har haft både en LGW og en Deep blue Delay og har ikke haft problemer med dem på mit board.

Har for nylig prøvet en Sweet Honey Overdrive, og den var super fed synes jeg. Reagerede fantastisk på plekter anslag, og lød meget naturlig og transperant.[/quote]

Om man løber ind i problemer på dén konto, afhænger jo altså også i allerhøjeste grad af, hvordan "omgivelserne" ser ud...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Funkis »

[quote="Nicolai"]Problemet er at Akustikken ikke sælger MP pga. disse impedans problemer. Er der andre butikker, der har en "prøv den gratis en uge og aflevér den, hvis du ikke er tilfreds" politik?[/quote]
Altså 4Sound har jo også 14 dages fuldreturret. Så skal du bare ligge pengene.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af Nicolai »

Cool nok. Det var jeg ikke klar over. Men jeg er imidlertid gået lidt på standby med projektet.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Varm, bluesy drive...

Indlæg af drmaawenz »

Nej, nej, nej, da!!! :o
Bedst som jeg har lavet et lille lydklip (minimalistisk setup) med en B.K. Butler real tube (og og lidt wah).
Det er first take, og uredigeret med masser af bends.
Billig mic, billig amp, strat - bridge.

<a href="http://www.box.net/shared/1stmjafspy" rel="nofollow">http://www.box.net/shared/1stmjafspy</a>

Edit: glemte linket. typisk :evil:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen