Støj??

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Støj??

Indlæg af Swampthing »

Det kommer også an på dine omgivelser, jeg fandt ud af mit støj kom af at jeg stod for tæt på computerskærme.
Lys og andet elektrisk grej bla hvis du står for tæt på en forstærker, kan generere en masse støj.
Jeg har fundet af, hvis jeg flytter mig lidt længere væk fra sådanne støjkilder, hjælper det en hel del på støjen.
Men ellers er der som de andre har forslået, en ordenlig skærmning af guitaren, som jeg også går og overvejer.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Støj??

Indlæg af Swampthing »

Det kommer også an på dine omgivelser, jeg fandt ud af mit støj kom af at jeg stod for tæt på computerskærme.
Lys og andet elektrisk grej bla hvis du står for tæt på en forstærker, kan generere en masse støj.
Jeg har fundet af, hvis jeg flytter mig lidt længere væk fra sådanne støjkilder, hjælper det en hel del på støjen.
Men ellers er der som de andre har forslået, en ordenlig skærmning af guitaren, som jeg også går og overvejer.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Støj??

Indlæg af Sasha »

Ja, så kunne det jo sporenstregs pege i retning af, at synderen skal findes i selve guitaren...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen