En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Dannyboy »

<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 24210&pn=2" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 10&pn=2</a>

Jeg spillede koncert på den for 14 dage siden og den lyder seriøst fedt. Jeg kender ikke lige nyprisen, men 6k for sådan et stack er da rørende? Hvis jeg ikke havde en kongeamp i forvejen, havde jeg købt den uden at blinke

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Izzy »

Det var også den model Andy Timmons brugte i "gamle dage" før han fik fat i nogle Mesa'er. Jeg er også en af dem som er virkelig glad for hvad Laney har lavet. God kvalitet til ingen penge selvom jeg plejer at sige kvalitet koster og er værd at betale for.
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Sasha »

[quote="Izzy"] God kvalitet til ingen penge.[/quote]

Jamen, så tvinges jeg jo nærmest til at spille djævlens advokat og spørge, hvad du bygger dén udtalelese på?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dale
Smoke On The Water
Indlæg: 80
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Dale »

Altså jeg har selv spillet live over netop DEN forstærker live, og den lyder virkelig godt. Jeg forstår bare ikke hvorfor du føler et behov for at reklamere for Trygves amp. Den burde jo kunne sælge sig selv til den pris :) .
When You see W. C. Fields.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Dannyboy »

Det ka du godt ha ret i. Det var også mest et hint. Der har lige været et par tråde hvor folk søger en fed amp

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: En eller anden bør sgu købe det her Laney stack

Indlæg af Izzy »

[quote="Sasha"][quote="Izzy"] God kvalitet til ingen penge.[/quote]

Jamen, så tvinges jeg jo nærmest til at spille djævlens advokat og spørge, hvad du bygger dén udtalelese på?

:-)[/quote]
Jeg ejer selv en GH100L som jeg mener er en enkelt kanals version af den som er linket til, som jeg ikke har haft problemer siden jeg fik fat i den snart et års tid nu og den har været spillet mere end mange timer om ugen uge efter uge. IMO er den pengene værd selvom den kostede nogle tusind kr mere og den som er blevet linket til har jeg prøvet en del gange og vil stå ind for dens kvalitet til pengene. Så.. ja, kvalitet for pengene...
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen