Gibson pressekonference?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Anonym »

[quote="stl"] Og kunne de ikke have fundet en guitarist der faktisk så ud som om han troede på produktet?[/quote]

De fandt ham, der troede mest på det. ;)

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af JesperB »

Det er nok det dummeste produkt siden Boss TU-1000.
- Jesper Barrit

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="JesperB"]Det er nok det dummeste produkt siden Boss TU-1000.[/quote]

Det er rigtigt ... hvor blev den af? Det var da sådan et fremragende koncept - meget lille anvendelse, i en kolonorm kasse! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="JesperB"]Det er nok det dummeste produkt siden Boss TU-1000.[/quote]

Det er rigtigt ... hvor blev den af? Det var da sådan et fremragende koncept - meget lille anvendelse, i en kolonorm kasse! :D [/quote]

Bare vent til NS-2000 eller DD-7000..

Men jeg kan godt lide at de laver en øjnbæ, der får både DarkFire og DuskTiger til at se næsten acceptable ud ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af rustie »

jeg forstår jer ikke helt.
det må da være den perfekte balle fræser.masser af plads til synkrom dans :o) nu der ikke behøves noget multi board på gulvet
klippet lyder den da ok, jeg har hørt andre med meget dårligere lyd

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af ChristianB »

Den guitar er jo endnu mere forfærdelig og grim end Dusk Tiger modellen. :o

[quote="GodSpeedDK"][quote="JesperB"]Det er nok det dummeste produkt siden Boss TU-1000.[/quote]

Det er rigtigt ... hvor blev den af? Det var da sådan et fremragende koncept - meget lille anvendelse, i en kolonorm kasse! :D [/quote]
Den kan skam købes hos AagEskildsen og alle mulige andre steder. ;)

<a href="http://www.aage.dk/shop/tunere/boss/tu-1000.html" rel="nofollow">http://www.aage.dk/shop/tunere/boss/tu-1000.html</a>
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af GodSpeedDK »

Jaja, det er da rart at se, at Boss også gør noget for ældre og svagtseende ...

Tænk hvis Boss gik TC i bedene, og lavede en polytune - TU-6000 - den ville i sig selv kunne mærkes på omsætningen, hos trailerudlejere verden over :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af JGreen »

[quote="rustie"]klippet lyder den da ok, jeg har hørt andre med meget dårligere lyd[/quote]
Til 5500 dollars?? Den lyder som et billigt Casio keyboard...

Men ja, den er nok møntet på balle folket.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Telemaster »

[quote="JGreen"][quote="rustie"]klippet lyder den da ok, jeg har hørt andre med meget dårligere lyd[/quote]
Til 5500 dollars?? Den lyder som et billigt Casio keyboard...

Men ja, den er nok møntet på balle folket.[/quote]

Jeg og de andre ballefolk har lige været til den årlige konference. Jeg skulle hilse fra gutterne og sige pænt nej tak ;)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Telemaster"]
Jeg og de andre ballefolk har lige været til den årlige konference. Jeg skulle hilse fra gutterne og sige pænt nej tak ;)
[/quote]
I øvrigt en rigtig hyggelig konference i år, hvor der i den grad blev diskuteret heftigt. Jeg ryster stadig lidt efter du var oppe og markere dig under en ellers meget saglig diskussion omkring hvor mange acapella omkvæd der måtte være i "Achy Breaky Heart".
Rumklangs-Flemming var der desværre ikke i år, han plejer ellers altid at kunne skære igennem og fortælle de nye hvornår vi spiller dur og hvornår vi spiller mol. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til næste år...
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Anonym »

Sikken en masse konferencer, der har været. :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Telemaster »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Telemaster"]
Jeg og de andre ballefolk har lige været til den årlige konference. Jeg skulle hilse fra gutterne og sige pænt nej tak ;)
[/quote]
I øvrigt en rigtig hyggelig konference i år, hvor der i den grad blev diskuteret heftigt. Jeg ryster stadig lidt efter du var oppe og markere dig under en ellers meget saglig diskussion omkring hvor mange acapella omkvæd der måtte være i "Achy Breaky Heart".
Rumklangs-Flemming var der desværre ikke i år, han plejer ellers altid at kunne skære igennem og fortælle de nye hvornår vi spiller dur og hvornår vi spiller mol. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til næste år...[/quote]

Jeg tilhører jo den fløj, der agiterer for, at Achy Breaky Heart slet ikke må spilles, så for mig er den sag meget enkel! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gibson pressekonference?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Telemaster"]

Jeg tilhører jo den fløj, der agiterer for, at Achy Breaky Heart slet ikke må spilles, så for mig er den sag meget enkel! :-)
[/quote]
Det er lige præcis den episode jeg omtaler... Det gik hedt for sig... Men heldigvis blev alle gode venner igen, og Ivan's øje skal nok få en normal farve igen om et par dage...
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen