Boston tråden..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Boston tråden..

Indlæg af Anonym »

Jeg er vild med det band og pladerne kører tit rundt her i stuen...

<a href="" rel="nofollow">

Jeg har altid syntes at deres sound og arrangementer var super gennemført..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boston tråden..

Indlæg af Rasmus »

[quote="Hapsall"]Jeg er vild med det band og pladerne kører tit rundt her i stuen...

<a href="" rel="nofollow">

Jeg har altid syntes at deres sound og arrangementer var super gennemført..[/quote]

jeg kender kun More than a feeling. Og det synes jeg er topfedt på den der 70er måde!!!

Franklin
Himmelhund
Indlæg: 40
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Boston tråden..

Indlæg af Franklin »

[quote="Rasmus"][quote="Hapsall"]Jeg er vild med det band og pladerne kører tit rundt her i stuen...

<a href="" rel="nofollow">

Jeg har altid syntes at deres sound og arrangementer var super gennemført..[/quote]

jeg kender kun More than a feeling. Og det synes jeg er topfedt på den der 70er måde!!![/quote]

+ 1 :)
Ham der Dumble??? er han ved kommunen???

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boston tråden..

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Franklin"][quote="Rasmus"][quote="Hapsall"]Jeg er vild med det band og pladerne kører tit rundt her i stuen...

<a href="" rel="nofollow">

Jeg har altid syntes at deres sound og arrangementer var super gennemført..[/quote]

jeg kender kun More than a feeling. Og det synes jeg er topfedt på den der 70er måde!!![/quote]

+ 1 :) [/quote]

+2 .. eller rettere, kun hvis det er videoen til. Jeg er flad af grin over trommeslageren hver gang jeg ser den :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boston tråden..

Indlæg af JSThomsen »

[quote="GodSpeedDK]
+2 .. eller rettere, kun hvis det er videoen til. Jeg er flad af grin over trommeslageren hver gang jeg ser den :D [/quote]

Det er da synd for trommeslageren, at han synes det er så koldt, at han skal gro langt hår og skæg og iklæde sig en Grizzly bjørn for at holde varmen :lol: :lol:

Når det så er sagt, så er "More than a Feeling" da et fedt nummer :D

Mvh Jan

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Boston tråden..

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="JSThomsen"][quote="GodSpeedDK"]
+2 .. eller rettere, kun hvis det er videoen til. Jeg er flad af grin over trommeslageren hver gang jeg ser den :D [/quote]

Det er da synd for trommeslageren, at han synes det er så koldt, at han skal gro langt hår og skæg og iklæde sig en Grizzly bjørn for at holde varmen :lol: :lol:

Når det så er sagt, så er "More than a Feeling" da et fedt nummer :D

Mvh Jan[/quote]

Han har, med langt ned til nummer 2, verden største white man's afro :D Han kunne smugle en cykel med på scenen, uden nogen ville opdage det.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen