Indbrud, mangler guitarer!!!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af made »

Fuck og lort mand! Så går man sig en lille tur, en times tid..

Da jeg kommer hjem er mit vindue brækket op, og der mangler de 3 nye guitarer jeg lige har fået ind af døren + min ipod touch..

Hvis i ser følgende må i meget gerne give en heads up.

gibson es330 fra '67 med 2 p90'ere og original hardtail. Den er i en sunburst-ish finish.
Gibson VoS 1956 LP Goldtop fra 2008
Fender Telecaster deluxe fra '77. natur.


tak tak. jeg kan fanges på 28917227

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af kraen »

Nedtur! Fuck nogle idioter.

Jeg holder et vågent øje med markedet.

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af made »

tak tak.. Det er så nedern.. Jeg havde indbrud først i maj, præcis samme måde.

kablerne var trukket ud af min computer da jeg kom hjem her for lidt siden, det ser ud som om at de/han/hun har fået kolde fødder, eller er blevet afbrudt/skræmt.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Pluto »

Sur røv at folk ikke kan lade andres ting være.Håber det løser sig. :evil:
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af MacG »

[quote="made"]Fuck og lort mand! Så går man sig en lille tur, en times tid..

Da jeg kommer hjem er mit vindue brækket op, og der mangler de 3 nye guitarer jeg lige har fået ind af døren + min ipod touch..

Hvis i ser følgende må i meget gerne give en heads up.

gibson es330 fra '67 med 2 p90'ere og original hardtail. Den er i en sunburst-ish finish.
Gibson VoS 1956 LP Goldtop fra 2008
Fender Telecaster deluxe fra '77. natur.

Ipod touch 1st gen. Der er indgraveret 'Made' I bagsiden.

tak tak. jeg kan fanges på 28917227[/quote]

SatanSgu! Hvor i verden er du ? Det er jo ikke just stangvarer du der har fået nuppet, så det kunne være godt at vide i hvilket mijø man skulle holde øje. Og det lyder ret målrettet..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Barf »

Søren, der er sgu noget lort. Jeg holder også et vågent øje med al gutiarsalg jeg kommer i nærheden af. Og som skrevet på Aage, så giver jeg en øl på onsdag (selvom det jo ikke er svar på noget som helst).

Mvh Jonas

Brugeravatar
Raw
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Raw »

Absolut nederen.. :(

Det kunne lyde som en målrettet indsats..

Du må rundt og høre naboer og genboer af, om de evt. har set nogle vandre forbi med guitarer, samt hvis du ikke selv færdes hvor der handles illegale sager, fx. euforiserende ting, så bed evt. bekendte der færdes sådanne steder om at holde øje for dig..

Som det nævnes er det jo ikke stangvare, så sider som gul og gratis og den blå avis holder du ,som du plejer :) , selvfølgelig øje med, også om 3 måneder..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Barf »

Og ebay! Hvis tyven ikke er komplet idiot, så kunne det være en oplagt mulighed for at komme af med guitarerne uden for DK. Og alle kan jo finde info om de guitarer på nettet og tidligere priser.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Nicolai »

Dybeste medfølelse herfra. Tyveri er simpelthen det laveste!!! Jeg er enig i, at det lyder som om, de vidste, hvad de gik efter (vintage), for for én der ikke ved noget, er det nok mere tillokkende med en flot ny guitar end end gammel slidt vintage.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Christian Mogensen »

Sikke dog noget pis! Jeg holder øjne og ører åbne

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Odgaard »

Sikke noget lort! Har du noteret serienumre på guitarerne, kvitteringer?

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Urup »

Pislort, var det de guitarer, som du havde hjemme på prøve? I så fald er det, hvis muligt, endnu mere træls!
Holder øje mate! :)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Morten M »

Billeder?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

kanten
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af kanten »

Dette indlæg må endelig ikke opfattes, som "Det kan man sige sig selv" el. lign., da jeg jo ikke helt ved, hvad der er gået forud. Efter en ferie på Kreta sidste år, kom vi hjem til vores hus, hvor der havde været indbrud. De havde selvfølgelig taget masser af uerstattelige ting, som mac'en med filmklip ar vores ældste datters første skridt, arve-ure (Omega) fra min far og farfar osv... -Ved ikke om det udløste indbruddet, men jeg havde da været så dum at skrive på Facebook, at jeg skulle på ferie. Nu er det selvfølgelig kun "venner", der kan læse mine indlæg dér. (Og så lige dem, der sidder og læser mine "venner" over skulderen eller nogen, der hører noget osv. Min pointé er bare, at man idag virkelig skal være forsigtig med, hvad man lægger på nettet. Ved ikke, om I kan huske ham gutten med de importerede Kina Les Pauls m.m., som han solgte som ægte varer på dba og hans egen hjemmeside og snarligt nyåbnede butik. (Tro vi havde ham i "latterlige og fuskede annoncer"-tråden kort før, gearfreak gik ned). Ud fra hans tlf-nr på dba tog det mig max. 10 min at finde frem til hans navn, tidligere stilling, privatadresse, hans "fuskede" hjemmeside m.m. Lidt det samme, som man flasher sit dyre B&O fjernsyn samt sit Asger Jorn maleri sammen med plantegninger over huset, når man sætter huset til salg over nettet.
Jeg kan kun medstemme i, at det bare er p!"#¤ ærgeligt, at få så fede guitarer stjålet. Jeg skal nok holde øje på nettet.

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af made »

Tak tak. som jeg også skrev på aage.dk , bare lige for at afklare :

Tak for det..

Jeg blev ringet op af Jesper Norddam, som venligt påpejede at han synes dette ligner et svindelnummer fra min side. Det skulle ikke tages som en anklagelse, men blot en venlig påpegelse. Grunden til dette, var vist primært at jeg havde flashet mit gear i går aftes, og ikke havde afbilledet de stjålne guitarer..

Jeg var træt og frustreret da jeg lavede indlægget, og jeg missede et par facts.

Jeg havde indbrud for lidt over en måned siden, og det var højst sandssynligt den samme tyv, vinduet var brækket op på samme måde.

Guitarerne er ikke ejet af mig, men til gengæld en jeg har lånt dem af. han færdes ikke rigtigt på internettet, så jeg tænkte at jeg ville lægge en søger ud for ham. Guitarerne er dækket af HANS indboforsikring, ikke min. Hvilket betyder at jeg ikke selv får en klink ud af det.

Jeg fandt efterfølgende min ipod, tabt ude i indkørselen - glædelig overraskelse, selvom det dog kunne have været grund til at få sig en Iphone

Jeg har ingen billeder, desværre. Heller ikke serienumre, men jeg kan lige spørge ham jeg havde lånt dem af, om han har noget.

Heldigvis var min Jazzmaster i hans varetægt, så den er ikke løbet nogen vejne. Vi har aftalt at han leverer den tilbage, og selv ordner forsikringssagen.

Det er forresten sket i Risskov. Jeg undlader helst resten af min adresse.

Jeg vil, som anbefalet, være betydeligt mere påpasselig med mine værdigenstande osv. nu..

Hvis der er flere spørgsmål, så sig endelig til.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af kraen »

Bare rolig, du vil ikke blive anklaget for noget herinde. Jeg ved ikke, hvad Jesper Norddam har gang i, eller hvor mistroisk han er, men her på GF stoler vi på hinanden, og jeg kunne overhovedet ikke forestille mig, at nogen som helst bruger på dette forum kunne finde på at lave sådan en sag for at tjene penge.

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af made »

Jo tak Kraen.

Nordam ringede til mig i formiddags. Han anklagede mig som sådan ikke for noget, han påpejede bare at det virkede lettere mistænktsomt, og hvordan en forsikringsmand ville se på det.

Der er en grund til at jeg fortrækker gearfreak over aage :)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af Swampthing »

For satan da også !
Indbrud er simpelthen noget af det værste, man får ikke kun stjålet sine ting, men også krænket sit private rum.
Jeg skal nok også holde med markedet.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af VilhelmNielsen »

Det er sgu da noget lort. Enten har de været i bil, ellers er der nok nogle naboer der har set nogle idioter med guitarer under armene. Håber de bliver fundet.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Indbrud, mangler guitarer!!!

Indlæg af AnotherDan »

[quote="made"]
Nordam ringede til mig i formiddags. Han anklagede mig som sådan ikke for noget, han påpejede bare at det virkede lettere mistænktsomt, og hvordan en forsikringsmand ville se på det.
[/quote]

God stil af denne Nordam :)
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen