Latterlige og fuskede annoncer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]Har det været en lang uge på arbejde? Det er kun fredag i dag, Hans[/quote]

Haha - tværtimod. Har været sygemeldt hele ugen ... har ingen tidsfornemmelse længere. :lol:

Fredag ... nuvel ... :arrow:

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Vinta »

måske lidt optimistisk <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/small-stone-phaser-el ... -phaser-el ... -72436148/</a><!-- m -->

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Izzy »

En meget god pris for en Martin D-35. Til under 5000,-!! Men ihvertfald fusket annonce her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/klassisk-6-strenget-m ... strenget-m ... -73046957/</a><!-- m -->
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Peter C »

FAndtes denne pedal i 70'erne?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/chorus-fra-tc-electro ... 239403/</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Peter C"]FAndtes denne pedal i 70'erne?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/chorus-fra-tc-electro ... 239403/</a><!-- m -->[/quote]

TC er stiftet i 1976, så vidt jeg husker - og det var vel sådan noget der, de lavede i starten. Så det er næppe usandsynligt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Smittefar »

Ja, det passer sgu meget godt - Og det er den gamle model, der vises på billedet - ikke en af de re-issues, der vises i dag - den kunne også godt være fra firserne, men halvfjerdserne kan sagtens være rigtigt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

Holy cow...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-fender-jimi- ... nder-jimi- ... -73221682/</a><!-- m -->

Det er vel hverken fusket eller latterligt. Og dog... Tanken om en Custom Shop til 100.000 bobs er måske lidt latterlig. Så ville jeg nu hellere købe mig et par masterbuilds i stedet...

Så vidt jeg husker, stod den til 75.000 fra ny, så prisen er frisk. Men hvis den rigtige køber er derude, så er ejerens investering jo en succes.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

Nej, de kostede faktisk 100.000 fra ny. At de så sås til en udsalgspris på det halve, er en anden sag.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"]Nej, de kostede faktisk 100.000 fra ny. At de så sås til en udsalgspris på det halve, er en anden sag.[/quote]

Ah, så passer det jo meget godt. Stadig en frisk pris for en Custom Shop. Mon ikke, man kunne få lavet sig den finish på en masterbuild?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Barf »

Det tror jeg faktisk ikke, man kan. Det ville jo udvande alt, hvad der er specielt ved Fenders "special runs", "limited editions" osv.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Barf"]Det tror jeg faktisk ikke, man kan. Det ville jo udvande alt, hvad der er specielt ved Fenders "special runs", "limited editions" osv.[/quote]

Det behøvede jo ikke at være Fender, som lavede finishen. Men du har nok ret i, at det ikke er en mulighed.

Pyt skidt. Min puls ryger ikke op over en Custom Shop i den prisklasse.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Morten M »

[quote="Peter C"]FAndtes denne pedal i 70'erne?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/chorus-fra-tc-electro ... 239403/</a><!-- m -->[/quote]
Vi havde sådan en akkurat mage til i studiet hvor jeg arbejdede i '84. Totalt støjsvag ift hvad der i øvrigt fandtes på det tidspunkt, så den blev brugt rigtigt meget. Anbefalelsesværdig hvis man fx er ude efter baslyden på gamle Nils Hausgaard plader. Er ikke helt sikker, men mener den også blev brugt på Stjerne Til Støv - Sebastian - totalt spacet baslyd.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

[quote="Runem"][quote="Barf"]Det tror jeg faktisk ikke, man kan. Det ville jo udvande alt, hvad der er specielt ved Fenders "special runs", "limited editions" osv.[/quote]

Det behøvede jo ikke at være Fender, som lavede finishen. Men du har nok ret i, at det ikke er en mulighed.

Pyt skidt. Min puls ryger ikke op over en Custom Shop i den prisklasse.[/quote]

Nej. Og det ligger jo også lidt tungt med originaliteten. De havde ligesom Jimi Hendrix til at lave designet for sig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"][quote="Runem"][quote="Barf"]Det tror jeg faktisk ikke, man kan. Det ville jo udvande alt, hvad der er specielt ved Fenders "special runs", "limited editions" osv.[/quote]

Det behøvede jo ikke at være Fender, som lavede finishen. Men du har nok ret i, at det ikke er en mulighed.

Pyt skidt. Min puls ryger ikke op over en Custom Shop i den prisklasse.[/quote]

Nej. Og det ligger jo også lidt tungt med originaliteten. De havde ligesom Jimi Hendrix til at lave designet for sig...[/quote]

Fatter i øvrigt ikke det skide klistermærke, når man nu laver den slags...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

Fatter slet ikke, at man laver den slags.

Hvad med at lave nogle unikke, originale designs istedet?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"]Fatter slet ikke, at man laver den slags.

Hvad med at lave nogle unikke, originale designs istedet?[/quote]

Incitamentet er formodentlig af økonomisk karakter.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

Det tror jeg, at du har helt ret i. Men bort set fra nogle få "psykedeliske" lakeringer, som i mine øjne var vildt fede, engang tilbage i midten af 90´erne, er det ikke megen lyst til "fremadstræbende" eksperimenter, man har set fra Fender´s (eller ret mange andres for den sags skyld) side. Men det siger nok desværre mere om guitarister som helhed? (og måske lidt om, hvorfor der bliver skabt så lidt ny og spændende musik -ihvertfald fra dén kant? )
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af udepost »

[quote="SustainerPlayer"]Ibanez Iceman 20th Anniversary PS10 IC1000BK

Price: US $15,000.00

Billede[/quote]

du godeste hvor er den dog grim. nu ved jeg hvordan arvesynden ser ud...

/søren

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="udepost"][quote="SustainerPlayer"]Ibanez Iceman 20th Anniversary PS10 IC1000BK

Price: US $15,000.00

Billede[/quote]

du godeste hvor er den dog grim. nu ved jeg hvordan arvesynden ser ud...

/søren[/quote]

Hov, hov, hov! :-D

Billede
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen