Latterlige og fuskede annoncer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Peter C"][quote="Torben"]http://www.dba.dk/elguitar-fender-jpn/id-67298337/[/quote]
:lol: :lol: :lol:

Ej, hvor vildt!

Det er da i øvrigt ikke en customshop guitar, er det?[/quote]

Mig bekendt har de slet ikke noget der hedder CS i Japan, så det tror jeg ikke, nej.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af udepost »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Torben"]http://www.dba.dk/elguitar-fender-jpn/id-67298337/[/quote]

Fo Realz :lol: Det er jo Futtes gamle. :lolno:[/quote]

ja det er vist hans gamle hjemmebrændte :)

/søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af IkkeMig »

Det er med garanti Tim, der har bildt ham ind, at den var så speciel - vi må vide det, Tim: Fik du også 20.000 for den :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Det er med garanti Tim, der har bildt ham ind, at den var så speciel - vi må vide det, Tim: Fik du også 20.000 for den :lol:[/quote]

Der er trods alt forskel på CS og så "Master Built" :lol:

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Dannyboy »

Det må være en fed gigbag som medfølger

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dannyboy"]Det må være en fed gigbag som medfølger[/quote]

Ja, det tænker jeg også ... 3-4 kilo for guitaren, på en god dag, efterlader 16 af de stærke til en gigbag, der må være lavet af det pureste punani.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Anonym »

He he se bare der min gamle "Red monster", har talt med ejeren og fortalt ham at Henning ikke har relic'ed den, men derimod en anden endnu ukendt luthier de extravaganca de la sabotage de la electrique guitarre de extra ordinére..

Han havde købt den i Bigtone, som sagde til ham, at Hansen havde lavet relic jobbet.. Sjovt nok solgte jeg den til Woodstock så den har da været lidt på tur..
Sælger fra DBA sagde desuden at han havde sat annoncen i for "sjov" hmm kan man det?

FrederikØ
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af FrederikØ »

[quote="Smittefar"]Hæhæ - Ja den her Richie Sambora signature http://guitarsengros.dk/en/fender-strat ... er-29.html er vist ikke blevet produceret (af Fender) i mange år[/quote]
"2 dobbelte single coin pickups"... Allerede dér går det jo helt galt... :thumbup:
Marshall stack! Dressed in black!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Dannyboy"]Det må være en fed gigbag som medfølger[/quote]

Ja, det tænker jeg også ... 3-4 kilo for guitaren, på en god dag, efterlader 16 af de stærke til en gigbag, der må være lavet af det pureste punani.[/quote]

Hvis det ikke var fordi, at min syge fantasi sagtens kunne se en gigbag lavet af punani, ville det have været en ganske sjov kommentar.. vi har måske fundet et universal middel til opbevaring af guitar?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Hapsall"]He he se bare der min gamle "Red monster", har talt med ejeren og fortalt ham at Henning ikke har relic'ed den, men derimod en anden endnu ukendt luthier de extravaganca de la sabotage de la electrique guitarre de extra ordinére..

Han havde købt den i Bigtone, som sagde til ham, at Hansen havde lavet relic jobbet.. Sjovt nok solgte jeg den til Woodstock så den har da været lidt på tur..
Sælger fra DBA sagde desuden at han havde sat annoncen i for "sjov" hmm kan man det?[/quote]


Måske skulle du bare være ærlig overfor ham, og fortælle at relic'en er lavet af dig selv. Der er jo tydeligvis nogen i kæden, som ikke har deres facts på plads - og så sker den slags.

At woodstock er dumme nok til at tro, at Hansen ville lave en relic som denne på en poly-lakeret guitar, virker lidt tåbeligt, eftersom det er dem, der sælger Hansens guitarer... Og med al respekt for din ihærdighed for at planke Hennings relics, er vi vist enige om, at det IKKE ligner noget han har lavet?


Men det er jo også aldeles uheldigt at sælger nu smider den på dba, på baggrund af, at have fået forkerte oplysninger. At han så smører temmelig tykt på, er jo så noget andet :)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="FrederikØ"][quote="Smittefar"]Hæhæ - Ja den her Richie Sambora signature http://guitarsengros.dk/en/fender-strat ... er-29.html er vist ikke blevet produceret (af Fender) i mange år[/quote]
"2 dobbelte single coin pickups"... Allerede dér går det jo helt galt... :thumbup:[/quote]


haha "flere gange klarlak"... Han er simpelthen vidunderlig!

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Starcaster »

Ja der sku ved at være en "tendens" på nettet, med lige at lave en til salg annonce for sjov. Hvor man så bare digter derudaf og krydser fingrer og håber på en tåbe med tyk tegnebog.... Hvis konsekvenserne var lidt hårdere, så tænkte man sig måske om et par gange inden man trykkede "indryk".... :roll:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Runem »

[quote="Starcaster"]Ja der sku ved at være en "tendens" på nettet, med lige at lave en til salg annonce for sjov. Hvor man så bare digter derudaf og krydser fingrer og håber på en tåbe med tyk tegnebog.... Hvis konsekvenserne var lidt hårdere, så tænkte man sig måske om et par gange inden man trykkede "indryk".... :roll:[/quote]

Ja, og det må siges at være noget af en søforklaring, at den er oprettet for sjov... Der er der jo ingen, der gør

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Abemand »

Gibson SG - Special faded: Købte den i Januar for 14500 .-

http://www.dba.dk/elguitar-gibson-gibso ... -67299015/

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Swampthing »

[quote="Abemand"]Gibson SG - Special faded: Købte den i Januar for 14500 .-

http://www.dba.dk/elguitar-gibson-gibso ... -67299015/[/quote]

Skulle den ikke have været i køb/salg afdelingen ? ;)

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Abemand »

[quote="Swampthing"][quote="Abemand"]Gibson SG - Special faded: Købte den i Januar for 14500 .-

http://www.dba.dk/elguitar-gibson-gibso ... -67299015/[/quote]

Skulle den ikke have været i køb/salg afdelingen ? ;) [/quote]

Næ... Det er en fjollet annonce jeg fandt på dba.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Abemand"]Gibson SG - Special faded: Købte den i Januar for 14500 .-

http://www.dba.dk/elguitar-gibson-gibso ... -67299015/[/quote]

Jaja, men nu har han jo sat den ned til 7500,- - kun 50% oveni nyprisen - og det må jo siges at være lidt af et scoop, for en guitar der kun er 60 år fra at kunne sælges som vintage.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Funkis »

Har i overvejet at det muligt er en Lefty? De er jo væsentligt dyrer. Da liste prisen på Sg faded er langt langt over de 5-6k de koster nu om dage.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Peter C »

[quote="Funkis"]Har i overvejet at det muligt er en Lefty? De er jo væsentligt dyrer. Da liste prisen på Sg faded er langt langt over de 5-6k de koster nu om dage.[/quote]

Jeg tror ikke det er lefty. For det første pga., at han ikke har skrevet det og for det andet fordi, at det ligner billederne er taget med en bærbar, som indimellem spejlvender dem.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Peter C"][quote="Funkis"]Har i overvejet at det muligt er en Lefty? De er jo væsentligt dyrer. Da liste prisen på Sg faded er langt langt over de 5-6k de koster nu om dage.[/quote]

Jeg tror ikke det er lefty. For det første pga., at han ikke har skrevet det og for det andet fordi, at det ligner billederne er taget med en bærbar, som indimellem spejlvender dem.[/quote]

Alle billederne er spejlvendt. Det ses på de billeder, hvor logo eller "treble/rhythm-washer'en" er på.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen