Latterlige og fuskede annoncer

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Kimling »

^Den er fandme også grim!









Men guitaren ser ret fed ud :lol:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GuitaRasmus »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-custom-shop- ... stom-shop- ... -72885425/</a><!-- m -->

Relic, custom shop, ´63 tele? Og så fra en forhandler? Arh, hva?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

Nu skriver han vel også nærmest indirekte længere nede i annoncen, at han roder rundt i forskellen mellem "Custom" og "Custom Shop"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af GuitaRasmus »

Ikke desto mindre, synes jeg det er stærkt vildledende at have i titlen.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

Jo-jo, det var såmænd heller ikke for at tage vedkommende i forsvar.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Izzy »

[quote="GuitaRasmus"]http://www.dba.dk/elguitar-custom-shop- ... -72885425/

Relic, custom shop, ´63 tele? Og så fra en forhandler? Arh, hva?[/quote]


Jeg har prøvet at kigge på hans T-Rex pedaler og jeg synes at de var noget fusk. Han har ingen kvitteringer på dem. Han plejer at sælge en del på dba.dk
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Plexi »

Hej. Jeg ville lige høre jeg om hvad I synes om sådan en "situation" . I går aftes kl ca 23, lige før jeg skulle lukke pc ned og og gå seng, gik jeg lige en (ugentlig) tur ind på DBA for at se hvad der var kommet ind af guitar og forstærkere. Der stod dr sørenme en Matchless Independece til salg for 12 k. Den var lige stillet til salg den aften, men jeg var for træt til at kommunikere med sælger, så jeg satte den i "mine foretrukne". Idag var den så forsvundet igen.
12000 for Matchless´s topmodel ? Og det gik stærkt ...? :-) Er der nogen der mangler en Independence ? Er der nogen der "lige" har fået drømmeforstærkeren ganske billigt ? ovs osv. Eller er det bare mig der var for langsom ?

Ekrt
Himmelhund
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Ekrt »

Plexi: var ude for noget af det samme. Omkring midnat i torsdags skrev jeg til en sælger af en Gibson ES 339. Annoncen var væk næste morgen, men jeg har lige modtaget mail fra sælger.
Samme sælger har også guitaren til salg her
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kulmakauppa.uusisuomi.fi/fin/sea ... 986.htm</a><!-- m -->

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Torben »

Ha ha - ja den er vist ikke helt fin i kanten. Jeg skrev også på den og fik følgende mail:

This guitar is in excellent condition, it has been very well taken care of. It is a beautiful guitar that comes with original Gibson case, the guitar has no cracks or any other marks on it.
I have joined a new British band from London and had to leave from Aalborg. I bought a Fender instead and since I have no time to meet with all my potential buyers I believe that the best way for you to decide to buy or not the guitar will be a real test of it in your hands.
Currently, the guitar is posted on the Shiply website to receive quotes from delivery companies and they ca handle the delivery and payment (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.shiply.com/transport/Gibson- ... rt/Gibson- ... st/618924/</a><!-- m -->). I can send you the guitar for a total 700 pounds and the most important thing is that they offer a secure service and you will be able to open the package for inspection in the present of the delivery agent and in this way you have the opportunity to test and inspect the guitar.
If you are OK with that i can contact Shiply and prepare the guitar for delivery.

Thank you

--------------------------------------------------------------------------------

Ekrt
Himmelhund
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Ekrt »

Dammit, ud over at købe en ny, er der nok ingen vej uden om at køre til Sjælland efter en af de tre 339'ere der er til salg derovre :-)

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Morten_Lyse »

Nej dem har jeg sku også kigget lidt efter..!!


Mvh;
Morten Lyse

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Søren »

[quote="Plexi"]Hej. Jeg ville lige høre jeg om hvad I synes om sådan en "situation" . I går aftes kl ca 23, lige før jeg skulle lukke pc ned og og gå seng, gik jeg lige en (ugentlig) tur ind på DBA for at se hvad der var kommet ind af guitar og forstærkere. Der stod dr sørenme en Matchless Independece til salg for 12 k. Den var lige stillet til salg den aften, men jeg var for træt til at kommunikere med sælger, så jeg satte den i "mine foretrukne". Idag var den så forsvundet igen.
12000 for Matchless´s topmodel ? Og det gik stærkt ...? :-) Er der nogen der mangler en Independence ? Er der nogen der "lige" har fået drømmeforstærkeren ganske billigt ? ovs osv. Eller er det bare mig der var for langsom ?[/quote]

Der er altså også folk, som bare vil hurtigt af med deres grej. Jeg købte en Matchless Clubman af en ven, som er professionel musiker, der bare sku af med den. Jeg gav 8 k for den.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Sasha »

[quote="Plexi"]Hej. Jeg ville lige høre jeg om hvad I synes om sådan en "situation" . I går aftes kl ca 23, lige før jeg skulle lukke pc ned og og gå seng, gik jeg lige en (ugentlig) tur ind på DBA for at se hvad der var kommet ind af guitar og forstærkere. Der stod dr sørenme en Matchless Independece til salg for 12 k. Den var lige stillet til salg den aften, men jeg var for træt til at kommunikere med sælger, så jeg satte den i "mine foretrukne". Idag var den så forsvundet igen.
12000 for Matchless´s topmodel ? Og det gik stærkt ...? :-) Er der nogen der mangler en Independence ? Er der nogen der "lige" har fået drømmeforstærkeren ganske billigt ? ovs osv. Eller er det bare mig der var for langsom ?[/quote]

Nu er "topmodel" jo ikke nødvendigvis det samme som "mest vellydende"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Plexi »

[quote="Søren"][quote="Plexi"]Hej. Jeg ville lige høre jeg om hvad I synes om sådan en "situation" . I går aftes kl ca 23, lige før jeg skulle lukke pc ned og og gå seng, gik jeg lige en (ugentlig) tur ind på DBA for at se hvad der var kommet ind af guitar og forstærkere. Der stod dr sørenme en Matchless Independece til salg for 12 k. Den var lige stillet til salg den aften, men jeg var for træt til at kommunikere med sælger, så jeg satte den i "mine foretrukne". Idag var den så forsvundet igen.
12000 for Matchless´s topmodel ? Og det gik stærkt ...? :-) Er der nogen der mangler en Independence ? Er der nogen der "lige" har fået drømmeforstærkeren ganske billigt ? ovs osv. Eller er det bare mig der var for langsom ?[/quote]

Der er altså også folk, som bare vil hurtigt af med deres grej. Jeg købte en Matchless Clubman af en ven, som er professionel musiker, der bare sku af med den. Jeg gav 8 k for den.[/quote]

Det er godt nok en god pris. Men en Independence koster ca det dobbelte som en Clubman fra ny af.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Peter C »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibson-les-p ... 575765/</a><!-- m -->

Jeg forstår den ikke helt...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Peter C"]http://www.dba.dk/elguitar-gibson-les-paul/id-74575765/

Jeg forstår den ikke helt...[/quote]

Det ligner en studio, som er blevet udast for en omgang hjemmebyg
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Peter C »

Hvad med bindingerne på halsen? Og han skriver selv Epiphone nede i spørgsmål og svar. Hmmm.

Det er sgu lidt underligt.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Peter C"]Hvad med bindingerne på halsen? Og han skriver selv Epiphone nede i spørgsmål og svar. Hmmm.

Det er sgu lidt underligt.[/quote]

Arh,har selvlige kigget lidt grundigere efter, og jeg tror han mener at al hardware er gibson (det er lidt svære at betvivle).. Men halsen og kroppen er hverken epiphone eller gibson..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hvordan var det nu lige med de GibsUn spader? Er det overhovedet lovligt at sælge dem?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibsun-natur ... 932031/</a><!-- m -->
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Latterlige og fuskede annoncer

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]Hvordan var det nu lige med de GibsUn spader? Er det overhovedet lovligt at sælge dem?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/elguitar-gibsun-natur ... 932031/</a><!-- m -->[/quote]

Salg ... dunno ... Danmark/EU har jo nogle underlige ikke-regulerede og ikke-enslydende regler på området.

Men det burde være forbudt at KØBE dem. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen