Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af JesperB »

[quote="beebob"]Ja, ville bare lige høre hvor mange her inde syntes at en stratocaster er den grimmeste, kedeligste og mest uinspirerende guitar i verden?! Både i udseende og i lyd![/quote]

Tak for såden en god tråd.. Det er næsten ligesom at være tilbage på Aage forumet.. Lad mig gætte.. Du er 16 år og synes Metallica er det fedeste?
- Jesper Barrit

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af JesperB »

[quote="Stevi"][quote="Dannyboy"]Har vi fået besøg af et par aager?

:) [/quote]
Sandsynligvis...

'Hørt på teenageværelset':

Beebob: 'Sq vi ikk ta og lave ornli syg joke på gearfreak?'
Rundfart: 'Jooooo mayn, total syg!'
Beebob: 'Jeg skriver at en strat er grim og så kommer du og supporter mig'
Rundfart: 'Det er der ikk no'n der opdager!'

Starring:
Billede[/quote]

Haha :D
- Jesper Barrit

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af MacG »

[quote="JesperB"][quote="beebob"]Ja, ville bare lige høre hvor mange her inde syntes at en stratocaster er den grimmeste, kedeligste og mest uinspirerende guitar i verden?! Både i udseende og i lyd![/quote]

Tak for såden en god tråd.. Det er næsten ligesom at være tilbage på Aage forumet.. Lad mig gætte.. Du er 16 år og synes Metallica er det fedeste?[/quote]

Og kan næsten spille "Nothing else Matters"... Don´t Feed the Troll.

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af JesperB »

[quote="MacG"]Og kan næsten spille "Nothing else Matters"... Don´t Feed the Troll.[/quote]

Good point.. Lad os stoppe tråden her!
- Jesper Barrit

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af made »

Jeg savner min strat som jeg solgte... lidt. så nej..

Til gengæld gør tele og jazzmaster det godt ;)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af Swampthing »

Desuden er Parker Fly den grimmeste guitar der findes..... :P
Ellers kan man jo tage et kig i "outrerede og stenede guitarer"-tråden.

Brugeravatar
Sylvester
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af Sylvester »

Jeg synes det er en lækker guitar. Både i lyd og udseende :)

Rundfart
Himmelhund
Indlæg: 11
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af Rundfart »

Jeg skrev:"Grim er en overdrivelse, men kedelige er de sgu at se på". De er:ved Gud/Muhammed/Odin eller hvem fa`n der sidder og styrer , det kedeligste nogen har designet . Når det er sagt, så er lyden i en hel anden verden. Tænk selv: Butthead/Guitarhead.
Mvh.


JaDe
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af JaDe »

Set ud fra et historisk synspunkt er Strat'en, lidt for ikke at sige, meget svær at komme uden om - ligesom Tele'n, LP'en, 335'eren samt SG'en.

Kan fuldt ud tilslutte mig, at smag, stil og behag, udelukkker een eller flere af ovenstående guitarer samt alle deres varianter, men ligefrem at sætte den på spidsen, som trådstarter gør, minder mig om, at jeg stadig ikke savner at deltage i det Forum, hvor Moderatorerne forgæves forsøger, at holde styr på de små drenge.

Minder mig lidt om historien om den unge og den modne tyr, der står på en mark. Den unge siger: jeg har lige opdaget, at tråden ind til alle køerne er brudt ned, skal vi ikke skynde os og løbe ind og hver "ordne" een hurtigt? "Nej" si'r den Modne, "Vi går der ind og ordner dem alle....."

Mvh

Muppet
Himmelhund
Indlæg: 38
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af Muppet »

[quote="JaDe"]Minder mig lidt om historien om den unge og den modne tyr, der står på en mark. Den unge siger: jeg har lige opdaget, at tråden ind til alle køerne er brudt ned, skal vi ikke skynde os og løbe ind og hver "ordne" een hurtigt? "Nej" si'r den Modne, "Vi går der ind og ordner dem alle....."

Mvh[/quote]
:lol:
Fantastisk!

beebob
Smoke On The Water
Indlæg: 66
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af beebob »

[quote="JesperB"][quote="beebob"]Ja, ville bare lige høre hvor mange her inde syntes at en stratocaster er den grimmeste, kedeligste og mest uinspirerende guitar i verden?! Både i udseende og i lyd![/quote]

Tak for såden en god tråd.. Det er næsten ligesom at være tilbage på Aage forumet.. Lad mig gætte.. Du er 16 år og synes Metallica er det fedeste?[/quote]

hehe i er skægge.. Nej jeg er nu 20 og kan ikke fordrage metallica men elsker tilgengæld, Black keys, Causa sui, Godspeed You! Black Emperor og Mogwai.

Men waauuw jeg er blevet misforstået. det var jo bare for at høre hvem der syntes det samme. Kan godt se at jeg nok udtrykte mig ret forkert og ret groft og ret provokerende og det er jeg ked af. (havde vidst også lige fået 6 julebryg efter arbejde da jeg skrev det)
Men det var slet ikke min mening at provokere nogen som helst. Undskyld.

Men den smukkeste og mest vellydende guitar (efter min smag ihvertfald) jeg har set, er en epiphone scroll.

MVH
Mads Otto

beebob
Smoke On The Water
Indlæg: 66
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af beebob »

Så er emnet og spørgsmålet blevet redigeret.. ved ikke om det er blevet bedre men det lyder bedre i mit hoved..

JaDe
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af JaDe »

[quote="beebob"]Men den smukkeste og mest vellydende guitar (efter min smag ihvertfald) jeg har set, er en epiphone scroll.

MVH
Mads Otto[/quote]

Det er så sådan set en fair statement, altså hvad du syntes er den fedeste guitar. Det er måske et bedre udgangspunkt end det du oprindelig valgte ;)

Sneøl smager nu godt, 100% enig. Kan "svagt" erindre et par situationer, hvor min egen påståelighed, har været under den samme påvirkning.

Head's up

Mvh

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af Telemaster »

Jeg vil anstrenge mig til det yderste for at udtrykke mig diplomatisk og ikke træde nogen over tæerne: gider du godt hoppe i havnen/pisse af/kravle op i din egen røv og dø? :-)

Arh, ok, det var grimt sagt. Sorry der. Hvis jeg har en pointe, er den ganske enkelt, at en tråd, der i så ringe grad ansporer til konstruktiv eller bare moderat interessant samtale, hører hjemme et andet sted end på gear-freak. Velkommen til!
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, den grimmeste guitar i verden?!

Indlæg af MacG »

[quote="beebob"][quote="JesperB"][quote="beebob"]Ja, ville bare lige høre hvor mange her inde syntes at en stratocaster er den grimmeste, kedeligste og mest uinspirerende guitar i verden?! Både i udseende og i lyd![/quote]

Tak for såden en god tråd.. Det er næsten ligesom at være tilbage på Aage forumet.. Lad mig gætte.. Du er 16 år og synes Metallica er det fedeste?[/quote]

hehe i er skægge.. Nej jeg er nu 20 og kan ikke fordrage metallica men elsker tilgengæld, Black keys, Causa sui, Godspeed You! Black Emperor og Mogwai.

Men waauuw jeg er blevet misforstået. det var jo bare for at høre hvem der syntes det samme. Kan godt se at jeg nok udtrykte mig ret forkert og ret groft og ret provokerende og det er jeg ked af. (havde vidst også lige fået 6 julebryg efter arbejde da jeg skrev det)
Men det var slet ikke min mening at provokere nogen som helst. Undskyld.

Men den smukkeste og mest vellydende guitar (efter min smag ihvertfald) jeg har set, er en epiphone scroll.

MVH
Mads Otto[/quote]

Fis over på Aage til de andre unger.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af K-P »

Er det bare mig, eller er fjendtligheden overfor "nye" brugere steget markant de sidste par dage?
Cogito sumere potum alterum


JaDe
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af JaDe »

[quote="Swampthing"]Det er ikke bare dig...[/quote]

Jeg mener ikke, at det har noget med fjendtlighed at gøre. Tror nærmere, at det har noget med at gøre, at de tråde der, hvad angår tonen, hører til andetsteds, også skal være andetsteds - Sneøl eller ej.

Mvh

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af K-P »

Men det ændrer ikke på, at de steder, hvor man kunne have sagt "Sådan her bør du ikke gøre", bliver mødt af et "Fuck af helvede til" i stedet.
Cogito sumere potum alterum

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen