Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af CobraPizza »

tror at vi skal have admin til at lukke tråden, med en lille reminder til alle om at det ikke er Aage..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

JaDe
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af JaDe »

[quote="K-P"]Men det ændrer ikke på, at de steder, hvor man kunne have sagt "Sådan her bør du ikke gøre", bliver mødt af et "Fuck af helvede til" i stedet.[/quote]

Grundliggende enig, men erfaringen fra de tråde, hvor man med fornuft, har forsøgt at styre diskussionen tilbage till emnet, taler i mod dit synspunkt.

Mvh

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af K-P »

[quote="JaDe"][quote="K-P"]Men det ændrer ikke på, at de steder, hvor man kunne have sagt "Sådan her bør du ikke gøre", bliver mødt af et "Fuck af helvede til" i stedet.[/quote]

Grundliggende enig, men erfaringen fra de tråde, hvor man med fornuft, har forsøgt at styre diskussionen tilbage till emnet, taler i mod dit synspunkt.

Mvh[/quote]

Min pointe var heller ikke, at man nødvendigvis skal få emnet tilbage på sporet, men at det er langt bedre at få noget positivt ud af brugeren i stedet for at skræmme vedkommende væk. Man afliver jo heller ikke børn, hvis de gør et eller andet forkert.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Stratocaster, andre end mig der synes den er kedelig?

Indlæg af kraen »

Vi lukker tråden!

Begrundelse: mangel på interessant diskussion og ikke et pænt sprog.

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen