Ang den låste stratocaster tråd..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Sasha »

Nej, det gjorde jeg nu ikke. Og jeg synes da heller ikke, at du har den store grund til at føle dig truffet...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Smittefar »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Sasha"]Nu er det jo "rigtige nørderier", der efterlyses. Så mon ikke det må være på den dér temmeligt overvægtige, rødhårede, ditto-mossede, bebumsede og bebrillede, blege måde?[/quote]
Kaldte du??[/quote]
[quote="Sasha"]Nej, det gjorde jeg nu ikke. Og jeg synes da heller ikke, at du har den store grund til at føle dig truffet...

:-)[/quote]

Hæhæ - Jeg tror måske, at Christina følte sig ret godt ramt af overvægtig, rødhåret, rødmosset, bebumset, bebrillet og bleg - eller i hvert fald af nogen af udsagnende :lol:
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Loomer »

Christina er vores allesammens yndlings-Ginger!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af CobraPizza »

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rundfart
Himmelhund
Indlæg: 11
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Rundfart »

Ja det er da centralstyring (enevældig), at lukke en tråd med begrundelsen: at diskussionen ikke bringer noget interessant på banen!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af kraen »

[quote="Rundfart"]Ja det er da centralstyring (enevældig), at lukke en tråd med begrundelsen: at diskussionen ikke bringer noget interessant på banen![/quote]

Tja, take it or leave it.


Sendt fra min fantastiske iPhone

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"][quote="Rundfart"]Ja det er da centralstyring (enevældig), at lukke en tråd med begrundelsen: at diskussionen ikke bringer noget interessant på banen![/quote]

Tja, take it or leave it.

[/quote]
Ja den kommentar kunne da godt tænkes at bekræfte det Rundfart skriver..

Men så må du da som grundlægger af dette forum da lige ridse op/definere hvad der er interressant og hvad der ikke er..

Evt må det jo så stå i regelsættet så man ikke "dummer" sig, så man ikke uforvarende kommer til at spilde(du skal jo så læse og låse) din tid med en uinteressant tråd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

Måske skulle man bare acceptere, at moderatoreren har lukket den tråd. Og at de - moderatorene - også er mennesker. Og at der som sådan ikke er grund til at blive ved med at tæske løs i den samme våde dyne for ingenting andet end konfliktens skyld ...

Kom nu videre ...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]Måske skulle man bare acceptere, at moderatoreren har lukket den tråd. Og at de - moderatorene - også er mennesker. Og at der som sådan ikke er grund til at blive ved med at tæske løs i den samme våde dyne for ingenting andet end konfliktens skyld ...

Kom nu videre ...[/quote]

Der er sgu da ingen konflikt her i min bog, kun uenighed/forvirring omkring opfattelsen af "uinteressant" som jo så kan føre til låste tråde og nedladende kommentarer til en evt "uvidende" trådstarter.

Men ja GF kom nu videre..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af kraen »

En tråd, der minder om "Min far er stærkere end din far" er ALDRIG interessant.

Og i øvrigt - taget fra ordensreglerne:
"Det er adminstratorens ret, at slette enhver post eller tråd han finder upassende i forummet, så forummets saglighed eller gode stemning kan bevares. Det er af praktiske årsager ikke altid muligt at redigere dele af indlæg, hvorfor hele indlægget kan blive slettet."

Rundfart
Himmelhund
Indlæg: 11
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Rundfart »

[quote="kraen"]En tråd, der minder om "Min far er stærkere end din far" er ALDRIG interessant.

Og i øvrigt - taget fra ordensreglerne:
"Det er adminstratorens ret, at slette enhver post eller tråd han finder upassende i forummet, så forummets saglighed eller gode stemning kan bevares. Det er af praktiske årsager ikke altid muligt at redigere dele af indlæg, hvorfor hele indlægget kan blive slettet."[/quote]
Desværre må jeg erkende, at dette forums regler bestemt ikke harmonerer med min opfattelse at fri diskussion/meningsudveksling.
"Mange tak for denne gang "
Mvh.

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af SeniorFisker »

[quote="Rundfart"][quote="kraen"]En tråd, der minder om "Min far er stærkere end din far" er ALDRIG interessant.

Og i øvrigt - taget fra ordensreglerne:
"Det er adminstratorens ret, at slette enhver post eller tråd han finder upassende i forummet, så forummets saglighed eller gode stemning kan bevares. Det er af praktiske årsager ikke altid muligt at redigere dele af indlæg, hvorfor hele indlægget kan blive slettet."[/quote]
Desværre må jeg erkende, at dette forums regler bestemt ikke harmonerer med min opfattelse at fri diskussion/meningsudveksling.
"Mange tak for denne gang "
Mvh.[/quote]

Jeg tror nu du får svært ved at finde et forum uden en eller anden form for justits, det er nødvendigt.

SeniorFisker

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Kimling »

[quote="Rundfart"][quote="kraen"]En tråd, der minder om "Min far er stærkere end din far" er ALDRIG interessant.

Og i øvrigt - taget fra ordensreglerne:
"Det er adminstratorens ret, at slette enhver post eller tråd han finder upassende i forummet, så forummets saglighed eller gode stemning kan bevares. Det er af praktiske årsager ikke altid muligt at redigere dele af indlæg, hvorfor hele indlægget kan blive slettet."[/quote]
Desværre må jeg erkende, at dette forums regler bestemt ikke harmonerer med min opfattelse at fri diskussion/meningsudveksling.
"Mange tak for denne gang "
Mvh.[/quote]

Jamen så må du da have det så godt :clap:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
MichaelNielson
Himmelhund
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af MichaelNielson »

Jeg sidder og tænker, efter et par års læsning af diverse debat indlæg:

Ville man diskutere sådan mundtligt med hinanden, hvis man sad face to face, eller er det det skrevne der er så skide nemt at håndtere, så man kan sidde i ly bag sin egen fladskærm, mens man kaster med sten og andet lort (jeg sidder bag skærmen lige nu)? Jeg tror det vitterligt ikke. Så ville det vel være ordensmagten (politiet) der kom og lukkede festen. Eller hva.

Michael

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af CobraPizza »

Jeg tror vi kan være enige om at emnet der blev lagt op til diskussion, hverken var særligt sagligt eller diskuterbart. Det mindede mest om en facebook opdatering, hvor en mening blev basuneret ud.. ikke noget der er tradition for på GF (i netop den kaliber i hvert fald, og slet ikke som et trådemne), og jeg forstår da godt at tråden blev låst/lukket.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Starcaster »

Jeg tror nu også ret hurtigt dette forum ville miste (i hvert fald min) folks interesse, hvis der var for mange af den slags tråde. Så min støtte går til Mods! Godt arbejde, keep it up!

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Morten_Lyse »

øøh, hvilken del af "moderator" er det, man ikke forstår..?

Det er ikke en demokratisk instans men netop en autoritetsfigur, der kan lukke ned for en tråd efter bedste overbevisning. Der er ingen der har sagt man skal være enig med ham. - Take it or leave it, nemlig, og det gjorde Rundfart så. - Det andet her ligner bare "almindelige problemer med autoriteter." Snup en kiks og kom videre.

Mvh;
Morten Lyse

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Runem »

...Noget med lugten i bageriet...

Brugeravatar
MichaelNielson
Himmelhund
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af MichaelNielson »

Mit indspark var nu ikke så meget moderators beslutning om at låse tråden. Den er helt i orden.
Det var mere den måde visse medlemmer på GF kan "tale" til hinanden i det skrevne univers, som falder mig for brystet. Sådan ville man forhåbentlig ikke TALE med hinanden når man sad ved samme bord - eller?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen