Ang den låste stratocaster tråd..

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

Sad lige og læste den igennem, og tænkte ikke Aage, men derimod typisk GF. Hav dog lidt respekt for andre's mening og især stop dog med Aage bashingen, jeg syntes det er trættende i længden.

At låse tråden var sgu da også fuldstændigt i hegnet, især begrundelsen..

Kraen;"Vi lukker tråden! Begrundelse: mangel på interessant diskussion og ikke et pænt sprog."

Jeg vil da mene at sproget måske kunne være pænere, men det er sikkert set værre i tråde der ikk blev låst, og at låse en tråd pga mangel på "interessant diskusion" he he der vil jeg så mene at man til tider ville kunne låse og lukke hele GF forummet :D

Til sidst bare lige en lille tanke, rettet til de GFbrugere som åbentbart har et eller andet med "unge er lig med dumme", I gør altså ikke tilgangen til GF særlig positiv for evt nye brugere, tværtimod er det umanerlig dårlig reklame og som jeg husker det, ikke i tråd med "GF ånden"

:)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Dannyboy »

Jeg er helt med på at det er dårlig stil at nedgøre andre fora. Den lå bare lige til højrebenet, da det virkelig mindede mig om en del Aage tråde jeg har læst gennem tiden. Jeg synes i øvrigt det er fint tråden blev lukket. Emnet var jo latterligt, ny bruger eller ej

Det svarer lidt til en 'Gibson er noget lort' tråd. Hvor vil man hen med det

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af kraen »

Der var da i høj grad mangel på en interessant diskussion. Hvis nu debatten havde været interessant at følge, så var tråden ikke blevet låst pga. et par negative kommentarer. Så var der derimod faldet en pæn henstilling til de brugere, der var negative. Men eftersom der ingen reel debat/diskussion var, så låste jeg tråden.

Og i øvrigt så synes jeg også personligt at sådanne tråde er fuldstændig irrelevante på et debatforum. Det kommer på ingen måde til at være konstruktivt, da trådstarter allerede har lagt linjen. Hvis han derimod havde spurgt, hvordan folk havde det med Stratocaster uden selv at ytre sit "had", så var diskussionen måske blevet mere interessant.

Og jo, den mindede om en Aage-tråd, og det er bestemt ikke positivt ment.

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af JesperB »

Jeg synes det er fint at lukke den slags tråde.

Hvad bliver det næste? En "Hvem er bedst: Kirk Hamemettt eller George Bensonnn!!!11+ OMG!!!" tråd?
- Jesper Barrit

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Jackie van Hippie »

Jeg må erklære mig enig i at den omtaltes tråd er dårlig stil.. Trådstarter burde i stedet havde valgt at sige noget i retning af "Jeg syntes at B. C. Rich Mocking Bird er det æstetisk mest interessante design på markedet og jeg er helt vild med lyden af sådan en" i stedet for at angribe den guitar de fleste af os andre ynder at udfolde os kunstnerisk på/gi' den fee døj gas på :') Nu har jeg ikke gidet læse hele tråden, men fortæl dog i stedet hvad du selv syntes er fedt i stedet for at sige at "vi andre" tager helt fejl i vores valgt af gear, på Gearfreak bør vi vel inspirere hinanden til at prøve det fedeste gear og ikke skræmme hinanden fra en bestemt guitar, forstærker, pedal el.lign. fordi andre har ytret at det er noget l***... :'(
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

Som man sår, så høster man.

kanten
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af kanten »

Jeg synes også at tråden var uinteressant, ikke-pænt sprog, aage-agtig osv. Synes det er ok, at en tråd bliver lukket pga "grimt-sprog", eller andre etiske grunde, og jeg synes på en eller anden måde også at det var ok at denne tråd blev lukket, meeen.. På den anden side synes jeg ikke moderatorerne skal gøre sig til dommer over, hvad der er en interresant tråd og hvad der ikke er. Trådstarter (trold, aage-dreng el. lign), synes jo af uforståelige grunde at tråden er interessant. Hvis vi andre synes det modsatte, kan vi jo passende lade omtalte tråd ligge og give os til at læse en ny. At folk hidser sig op over sådan en tråd, siger måske mere om det knap så høje antal af andre spændende tråde, som omtalte tråd "konkurerer" med.

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Jens H »

[quote="kanten"]Jeg synes også at tråden var uinteressant, ikke-pænt sprog, aage-agtig osv. Synes det er ok, at en tråd bliver lukket pga "grimt-sprog", eller andre etiske grunde, og jeg synes på en eller anden måde også at det var ok at denne tråd blev lukket, meeen.. På den anden side synes jeg ikke moderatorerne skal gøre sig til dommer over, hvad der er en interresant tråd og hvad der ikke er. Trådstarter (trold, aage-dreng el. lign), synes jo af uforståelige grunde at tråden er interessant. Hvis vi andre synes det modsatte, kan vi jo passende lade omtalte tråd ligge og give os til at læse en ny. At folk hidser sig op over sådan en tråd, siger måske mere om det knap så høje antal af andre spændende tråde, som omtalte tråd "konkurerer" med.[/quote]
nemlig.
Jeg synes det mest tankevækkende er hvordan en uinteressant tråd på 3 dage kan få 46 svar.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af VilhelmNielsen »

Tjo, det kommer vel an på om man finder mudderkastning interessant eller ej.

Jeg synes det var godt for trådstarter og alle indblandede, at tråden blev stoppet.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Rasmus »

[quote="JesperB"]Jeg synes det er fint at lukke den slags tråde.

Hvad bliver det næste? En "Hvem er bedst: Kirk Hamemettt eller George Bensonnn!!!11+ OMG!!!" tråd?[/quote]

Mr. Benson tæsker Kirk tilbage til stenalderen til hver en tid! :D

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Morten M »

Troldetråden part II :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

beebob
Smoke On The Water
Indlæg: 66
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af beebob »

Jeg vil gerne undskylde for den tråd jeg startede der! Er forholdvis ny her inde og har ikke rigtig startede nogle debatter her inde før og uheldigvis skulle den første komme i små fuldskab og en smule kedsomhed. det er jeg vældig ked af.

MVH
Mads Otto

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Anonym »

[quote="beebob"]Jeg vil gerne undskylde for den tråd jeg startede der! Er forholdvis ny her inde og har ikke rigtig startede nogle debatter her inde før og uheldigvis skulle den første komme i små fuldskab og en smule kedsomhed. det er jeg vældig ked af.

MVH
Mads Otto[/quote]

Fair nok. Alt er tilgivet.

Lad os så kommer videre med rigtige nørderier allesammen.


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"][quote="beebob"]Jeg vil gerne undskylde for den tråd jeg startede der! Er forholdvis ny her inde og har ikke rigtig startede nogle debatter her inde før og uheldigvis skulle den første komme i små fuldskab og en smule kedsomhed. det er jeg vældig ked af.

MVH
Mads Otto[/quote]

Fair nok. Alt er tilgivet.

Lad os så kommer videre med rigtige nørderier allesammen.[/quote]

Okay - here´s one:

Jeg har længe gået og spekuleret på, hvad der egentlig er fedest af Fender og Gibson. Hvad synes I..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Michael Vajhøj »

Fed på den fede måde eller fed på den tykke måde?
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Sasha »

Nu er det jo "rigtige nørderier", der efterlyses. Så mon ikke det må være på den dér temmeligt overvægtige, rødhårede, ditto-mossede, bebumsede og bebrillede, blege måde?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Sasha"]Nu er det jo "rigtige nørderier", der efterlyses. Så mon ikke det må være på den dér temmeligt overvægtige, rødhårede, ditto-mossede, bebumsede og bebrillede, blege måde?[/quote]

Klart den nye Gibson Firebird-X med indbyggede computerspil !
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Morten M »

[quote="Jackie van Hippie"][quote="Sasha"]Nu er det jo "rigtige nørderier", der efterlyses. Så mon ikke det må være på den dér temmeligt overvægtige, rødhårede, ditto-mossede, bebumsede og bebrillede, blege måde?[/quote]

Klart den nye Gibson Firebird-X med indbyggede computerspil ![/quote]

....og indbygget Viasat, så man kan følge kampen under giggen :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ang den låste stratocaster tråd..

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Sasha"]Nu er det jo "rigtige nørderier", der efterlyses. Så mon ikke det må være på den dér temmeligt overvægtige, rødhårede, ditto-mossede, bebumsede og bebrillede, blege måde?[/quote]
Kaldte du??

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen