Identifikation af PUs

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Identifikation af PUs

Indlæg af FunkyValle »

Hej venner

Jeg kunne godt tænke mig at blive lidt mere sikker på, hvilke PUs der sidder i Fender CS Strat.
Jeg fik af sælger at vide, at det er et sæt Fender Custom '54, men jeg har lige haft slagpladen af, og jeg kan intet se, der kan identificere dem. Der er intet logo, serienr eller noget som helst andet. Bare 3 sorte PUs

Hvad skal jeg se efter, for at finde ud af, hvad der sidder i guitaren?
Tror aldrig gear-rejsen ender....


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Identifikation af PUs

Indlæg af Sasha »

Well, man kan vel konkludere, at hvis de er sorte i bunden (som de fleste CS-Fender pickupper), så er det vel næppe dem, der linkes til? Fender´s CS-pickupper plejer - så vidt min hullede hukommelse er med - at have et Customshop-mærkat på bunden samt en farve-prik til at identificere, hvilken pickup (hals/midt/stol), der er tale om.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Identifikation af PUs

Indlæg af MacG »

[quote="FunkyValle"]Hej venner

Jeg kunne godt tænke mig at blive lidt mere sikker på, hvilke PUs der sidder i Fender CS Strat.
Jeg fik af sælger at vide, at det er et sæt Fender Custom '54, men jeg har lige haft slagpladen af, og jeg kan intet se, der kan identificere dem. Der er intet logo, serienr eller noget som helst andet. Bare 3 sorte PUs

Hvad skal jeg se efter, for at finde ud af, hvad der sidder i guitaren?[/quote]

Hvis der intet er at se udefra må du pille en af, måle den igennem og tage nogen billeder uden cover. Så kan vi kloge i magneter, flatware og wiretype og muligvis ikke blive klogere..
Lyder de godt ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen