Specielt gribebræt.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Specielt gribebræt.

Indlæg af VilhelmNielsen »

Hejsa.

Brugere af det gamle Gearfreak-forum kan sikkert huske dette, tror i hvert fald det var på tale engang. Jeg leder efter det specielle gribebræt, som var båndet "skævt" i forskellige "mønstre", for at opnå så rene toner som muligt. Er der nogen der kan huske hvad det var det hed, og som evt. kan smide et link til ham der lavede det.

Mine egne søgemaskine-færdigheder er ikke gode nok til, at jeg selv har kunnet finde det, men det er helt sikkert nogle garvede der kan finde det i et snup tag.

På forhånd tak (det er til min SRP-opgave, så hjælp ville blive YDERST værdsat).

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Specielt gribebræt.

Indlæg af Jackie van Hippie »

"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Specielt gribebræt.

Indlæg af VilhelmNielsen »

Just præcis! Mange gange tak.


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Specielt gribebræt.

Indlæg af GodSpeedDK »

Det her er endnu mere fjollet: <a href="http://www.novaxguitars.com/" rel="nofollow">http://www.novaxguitars.com/</a> :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Specielt gribebræt.

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="VilhelmNielsen"]Just præcis! Mange gange tak.[/quote]

Velbekom :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen